Clio-V

Akseli

Jäsen
Viestejä
26
Toivottavasti ei ota tavakseen sammuilla. :)
Semmonen kävi toisella tankkauskerralla ettei mittari noussut yhtään vaikka 20 litraa lorotin tankkiin.
Vasta toisen sammutus-/käynnistyskerran jälkeen mittari reagoi.
 

hhelminen

Aktiivinen jäsen
Viestejä
1 832
Semmonen kävi toisella tankkauskerralla ettei mittari noussut yhtään vaikka 20 litraa lorotin tankkiin.
Vasta toisen sammutus-/käynnistyskerran jälkeen mittari reagoi.
Muistaakseni avain / virrat täytyy olla pois tankkauksen ajan, muutoin saattaa seota (näin capturin ohjekirjasta lainattua).
 

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 164
Yllättävästi Lio on sijoittunut joulukuun myyntilistoille (rekisteritilastoihin joulukuu 2019) ykköseksi niin mallitilastoon kuin merkkitilastoonkin. Kuinkapaljon siitä on poistuvan vanhan farkku clion ansiota?
 

hhelminen

Aktiivinen jäsen
Viestejä
1 832

Seba

Jäsen
Viestejä
408
Aikalailla 7 vuoden tauon jälkeen palaan takaisin Renault-kantaan ja tein tänään kaupat uudesta Clio V:sta. On vaan niin kova kampanja päällä että saa melko hulppeasti varustellun auton reilusti alle 20000e mitä ei muilta merkeiltä saa mitenkään.

Tällainen tuli ostettua suoraan hallista (odotan luovutusta):
TCe 100 Intens manuaali
- metalliväri "Valencia orange"
- varapyörä
- langaton puhelimen latausalusta
- Pysäköintipaketti 9.3" (Easylink 9.3" navigoinnilla, aktiivinen pysäköintiavustin, etu- ja takapysäköintitutka, 360 kamera)
- auton alla oli valmiina orkkis 16" alut ja Contin 7 kitkat
- jälkiasennuksena orkkis kyynärnoja kuskin penkkiin (tehtaan kyynärnoja on huono, se mikä on konsolissa kiinni)
- Calixin letkulämppäri sisähaaralla
 

Akseli

Jäsen
Viestejä
26
”jälkiasennuksena orkkis kyynärnoja kuskin penkkiin (tehtaan kyynärnoja on huono, se mikä on konsolissa kiinni)”

Kiinnostaisi myös keskikyynärnoja, mitähän se kustantaa?
Jossain luki että kyynärnojan saa vain sähköisellä käsijarrulla varustettuun versioon.
 

arson

Clio 1.4i RN -97
Viestejä
632
Ihan asiallisen näköinen tuo uusi Clio on liikenteessä nähtynä, vaikka farmari jääkin puuttumaan. Erityisesti mielenkiintoni kohdistuu tuohon 100hv moottorin epäsuoralla polttoaineruiskulla ja siten ilman hiukkasloukkua saavutettuun päästönormiin. Miten se vertautuu muihin vastaavan kokoisiin ja tehoisiin moottoreihin (Ford, Kia/Hyundai, Honda yms.), jotka on melkein kaikki suoraruiskuja? Onko tekniiikka kehittynyt niin paljon ettei suoraruiskusta ole hyötyä vai onko järjestelmä vaan optimoitu, jotta ei tarvitsisi asentaa tehtaalla uusia kalliita päästöhärveleitä autoon? Tämä on teknisestä näkövinkkelistä mielestäni uuden Clion yksi kovimmista vahvuuksista.
 
Ylös Bottom