Rellulla ajelevan ei kuulu törmätä noihin "ominaisuuksiin" Ei ainakaan "muulinpotkua" tarjoa mikään rellun henkilöautomalli edes lastutettuna.Minusta autossa ei ole kunnon turboa olemassakaan, jos se ei ainakin vähän vihellä. Samoin kunnon 'muulinpotku' kuuluu asiaan.
Ai ei mikään relluEi ainakaan "muulinpotkua" tarjoa mikään rellun henkilöautomalli
Täällä taas solvataan Formuloihinkin autoja tekevän tehtaan tuotoksia hengettömiksi...Ei ainakaan "muulinpotkua" tarjoa mikään rellun henkilöautomalli edes lastutettuna.
poikkeus vahvistaa säännönAi ei mikään rellu.
Kuten sanoin, nämähän korjaavat itse itsensä. MOT.Tässä nyt kun itsekin muistelen niin mulla on käynyt mun Meganen kanssa yhden kerran sama juttu.
Silloinkin mittaristo automaattisesti vähän ajan päästä korjasi kierroslukuviisarin oikeaan kohtaan.
Ajattelin että jaahas. Pääsylinteri, siis. Ja kun muistelin taaksepäin, tuo kytkinpoljin ON välillä "naksunut", ja polkimessa on välillä pienoinen "pykälä" tuntunut. No, jos/kun tuo pääsylinterin kiinnike on rikki, niin sen ehkä voi näkemällä todeta, ja näin ehkä nopeuttaa korjaamon toimintaa. Lisäksi, kaverini joka jeesasi hinauksessa ja osaa autot paremmin kuin minä, totesi nopeasti katsoen ettei vuotoja ole, joten todennäköisesti vika on mekaaninen, eikä hydrauliikkarikko/vuoto.Parisen viikkoa sitten puolisolla painui Lagunan kytkin lattiaan eikä noussut enää ylös. Syyksi paljastui kytkimen pääsylinterin männän muovisen varren kiinnityspiste kytkinpolkimeen, joka oli hajonnut ja irronnut polkimesta. Uusi pääsylinteri löytyy jo ja aloin eilen illalla tutkiskelemaan vaihtoa, mutta näyttäisi tuo perkale olevan aika ahtaassa paikassa jarrutehostimen vieressä. Alakautta sinne näyttäisi olevan lähes mahdotonta päästä, yläkautta purin akkukotelon, ilmansuodattimen boksin ja sulake/releboksin, jonka jälkeen sain näkö- ja kosketusyhteyden pääsylinteriin, mutta se on silti todella ahtaassa paikassa.
Onkos kellään mitään ohjeita tai vinkkejä tuon pääsylinterin vaihtoon ja miten se pitäisi oikeaoppisesti irrottaa? Merkkihuollosta kysyttynä ilmeisesti ohjetyöaika on noin parin tunnin luokkaa. Uutta osaa tutkimalla näyttäisi siltä, että sylinteri kiinnittyy tulipeltiin kiertämällä noin 90-astetta, mutta tilaa työkaluille on todella heikosti.
Tämän näköinen kikkarehan on siis kyseessä: https://www.autonvaraosat24.fi/valeo/1101749