- Viestejä
- 2 825
Vs: GS II 2.0T (JM0W) 2005 - 7 paikkainen
Tänään oli vuorossa pyyhkijöiden kasausta. Kasaus alkoi huomiolla että talossa ei ole yhtäkään 6mm pulttia jonka todella tarvitsen tuon tuulilasin pyyhkijän läjäämiseen. No Motonet on onneksi auki, joten sieltä pussillinen 6mm pultteja, aluslevyjä, jousiprikkoja ja nyloceja.
Sitten tuo rulaluistimen laakeri esiin ja siihen rasvaa. Avasin laakerin molemmat kannet, ja puhdistin bräkleenillä laakerit niin puhtaaksi kun vaan lähtee.
Sen jälkeen läpikotainen akselirasvaus, ensin kannet aukinaisena niin paljon kuin vain sai sisään rasvaa.
Sitten toinen kansi kiinni ja vastakkaiselle puolelle vielä niin perusteellisesti rasvaa että kun kannen laittoi kiinni, sieltä tursusi ylimääräiset ulos.,
Sitten laakeri isosta kehästään kiinnin pyyhkijän varteen. Annoin pyyhkijän varrelle lämpöä butaanipolttimolla ja laakerille kylmäspräytä. Meni nätisti paikalleen. Vakiolämpöisinä ei olisi meinannut ilman väkivaltaa osua kohdalleen. Sorry huono kuvan laatu mutta Xcover2 on ihan ruoska valokuvaamisessa, mutta kestävä muuten mun räpylöissä.
Sitten tuo sisäkehä paikalleen ja pultti läpi koko komeudesta. Pultin kierteeettömään päähän laitoin JOUSIprikan. En muuta. Toiseen päähän pistin noin 8mm aluslevyn/koriprikan. Sellaisen leveämmän, jotta se kohdistaa mutterin paineen suoraan laakerin keskiholkkiin. Sitten koko komeus kiinni nyloc mutterilla ja asentamaan sulat paikalleen.
Mutta voi nyt kilin partajouhet. Rutiseva ja runksutteleva ääni lähti pyyhkijöistä kyllä pois. Mutta pyyhkimistulos ei parane yhtään. Ilmeisesti noi Champiron, vai mikä se nyt on, ainoat kylästä löytyneet autoon sopivat tuulilasinpyyhkijät on vaan noin umpisurkeat ettei ne tuon paremmin toimi
Mut muuten ihan jees. Joku kitinä oikealta edestä kuuluu vielä: ei mitään käsitystä mikä se on. Luulin ensin että se on se kääntölaakeri..
Tänään oli vuorossa pyyhkijöiden kasausta. Kasaus alkoi huomiolla että talossa ei ole yhtäkään 6mm pulttia jonka todella tarvitsen tuon tuulilasin pyyhkijän läjäämiseen. No Motonet on onneksi auki, joten sieltä pussillinen 6mm pultteja, aluslevyjä, jousiprikkoja ja nyloceja.
Sitten tuo rulaluistimen laakeri esiin ja siihen rasvaa. Avasin laakerin molemmat kannet, ja puhdistin bräkleenillä laakerit niin puhtaaksi kun vaan lähtee.
Sen jälkeen läpikotainen akselirasvaus, ensin kannet aukinaisena niin paljon kuin vain sai sisään rasvaa.

Sitten toinen kansi kiinni ja vastakkaiselle puolelle vielä niin perusteellisesti rasvaa että kun kannen laittoi kiinni, sieltä tursusi ylimääräiset ulos.,

Sitten laakeri isosta kehästään kiinnin pyyhkijän varteen. Annoin pyyhkijän varrelle lämpöä butaanipolttimolla ja laakerille kylmäspräytä. Meni nätisti paikalleen. Vakiolämpöisinä ei olisi meinannut ilman väkivaltaa osua kohdalleen. Sorry huono kuvan laatu mutta Xcover2 on ihan ruoska valokuvaamisessa, mutta kestävä muuten mun räpylöissä.

Sitten tuo sisäkehä paikalleen ja pultti läpi koko komeudesta. Pultin kierteeettömään päähän laitoin JOUSIprikan. En muuta. Toiseen päähän pistin noin 8mm aluslevyn/koriprikan. Sellaisen leveämmän, jotta se kohdistaa mutterin paineen suoraan laakerin keskiholkkiin. Sitten koko komeus kiinni nyloc mutterilla ja asentamaan sulat paikalleen.

Mutta voi nyt kilin partajouhet. Rutiseva ja runksutteleva ääni lähti pyyhkijöistä kyllä pois. Mutta pyyhkimistulos ei parane yhtään. Ilmeisesti noi Champiron, vai mikä se nyt on, ainoat kylästä löytyneet autoon sopivat tuulilasinpyyhkijät on vaan noin umpisurkeat ettei ne tuon paremmin toimi

Mut muuten ihan jees. Joku kitinä oikealta edestä kuuluu vielä: ei mitään käsitystä mikä se on. Luulin ensin että se on se kääntölaakeri..