gordini R1095 projekti

Viestejä
34
Takajousien helppoon irroitukseen tarvitaan vinkkiä, takaakseli ei taida yksistään pudota tarpeeksi alas jotta sais
jousen ja iskarin irti.
 

renuse

Jäsen
Viestejä
41
Rajoitinremmi irti, niin akseli antaa riittävästi tilaa jousen irroitukseen. Iskarin alakiinnityksen pultinkin saa irti.
 
Viestejä
34
Onkohan tässä normaalia pidemmät jouset, joutu taistelemaan koukkujen kanssa jousen ulos.
Jousella on pituutta noin 300 mm. takaisin laitto olis ollut tuskaa, iskarin kiinnityksen pulttikin
on hepattu tehtaalla. No jousta lyhennettiin 240 mm. pituuteen ja takaisin asennus oli jo helpompaa, mitä
nyt iskarin alapään kiinnitys teetti näpertelyä.

IMG_2208.jpgIMG_2210.jpg
 
Viestejä
34
jouset pätkitty ja hihnat lyhennetty, näyttää siltä että saa viellä 20mm lyhennellä noita jousia.
Ei kyllä jää paljon tilaa ylä joustoon muun rakenteen johdosta.

IMG_2225.jpgIMG_2226.jpg
 
Viimeksi muokattu:

renuse

Jäsen
Viestejä
41
Mielestäni jousi lähti kyllä ilman puristinta irti, mutta se iskarin alempi kiinnitys vaati kikkailua. Tämä minulla oleva yksilö oli tehtaan jäljiltä. Mikä on jousen langan vahvuus joka sinulla siinä on? Koetan mittailla tallissa käydessäni, mikä minun yksilössäni on.
 
Viestejä
34
Omassa taisi olla 13mm jouset, saa nähdä mihin toi korkeus asettuu kun saadaan renkaat alle.
Ei siellä alhaalla ole paljonkaa jousto varaa sisäänjoustoon.
Ylä stopparista otetiin nyt jo puolet pois ja iskareiden kolmesta dampperista kaksi pois.
Hihnat lyhennettiin +/- 0 tasoon ulosjoustossa, näin pyörä jää vaakasuoraan asentoon nopeissa kurveissa.
 
Ylös Bottom