SE pariston numero on CR2032 saatavilla kaikista ruokakaupoistakin.. Lisäksi uusittiin kaukoavaimen paristo
SE pariston numero on CR2032 saatavilla kaikista ruokakaupoistakin.. Lisäksi uusittiin kaukoavaimen paristo
On nämä ilmatkin olleet semmoisia mielenkiintoisia.Plussakeliä ja heti perään kovaa pakkasta.OnNytkun hävis huollos keskikonsolin ja näytön äänet, niin nyt tais apukuskin oven muovit alkaa pitää räpätystä.
Tarkoitus oli tietenkin sanoa.Pohjolan liikenteen tallissa.On nämä ilmatkin olleet semmoisia mielenkiintoisia.Plussakeliä ja heti perään kovaa pakkasta.On
hyvinkin oven rakoihin tai johonkin tiivisteesen voinut jäätä syntyä joka siellä naputtaa.
Oma capturini seisoo "pohjolan tallissa" ja siitä kuuluu kaikki muu paitsi haitarin soitto'
Jäät nitisee sivuikkunoita vasten,tuulilasin ja rintapellin välissä kalisee jäiset kimpaleet.
Mutta:Kevättä odotellessa.
Mukava kun sait sen keskikonsoli jutun kuntoon.Minulla on korjauslistalla viellä tämä turvavöiden yläkiinnityksen
korjaus,ne pitää aikamoista ääntä juuri korvan kohdalla.
Kyllä nåin on käynnyt. Kaupunkien pakkautunut lumi on tehnyt kaduista ns. "perunapeltoja". Uudessa autossa aikanaan kuulemistani äänistä luulin jo päässeeni, mutta taas niitä narinoita kuuluu. Täytyy vain toivoa, että äänet katoavat lumien sulamisen myötä. Joissakin kohdin missä tien päällyste jo on näkyvissä narinat onneksi ainakin vaimenivat. Kevättä odotellessa.Iloitsin liian aikasin, tänään kun oli polannetta ja pyykkilautaa tiessä johan alkoi nitistä ja natista leijuva keskikonsoli ja vaihteenvalitsin teline...prkele
Uus captur? Aika pettynyt itse olen tähän "muovi" autoon.Kyllä nåin on käynnyt. Kaupunkien pakkautunut lumi on tehnyt kaduista ns. "perunapeltoja". Uudessa autossa aikanaan kuulemistani äänistä luulin jo päässeeni, mutta taas niitä narinoita kuuluu. Täytyy vain toivoa, että äänet katoavat lumien sulamisen myötä. Joissakin kohdin missä tien päällyste jo on näkyvissä narinat onneksi ainakin vaimenivat. Kevättä odotellessa.
Onkohan taas huoltoreissu..Nyt ei toimi enää etäisyys mittaus toiseen autoon, eikä hätäjarrutus. Jonkun km kestää päällä sitten lähtevät pois. Auton uudelleen käynnistys auttaa hetkeksi, mutta etäisyys mittauksen joutuu aina täppäämään takasii. Tulee vaan etututka ei toiminnassa. Tutkat puhtaat, ainoa mis lunta on ni näkyy liitteessä.