Mr.Blue
Mustat Rellut
Njoo, mullakin jo käytännössä uutena koiranluut vaihdettiin kun kolkatti oudosti töyssyissä ja talven polanteilla. Ei ole mielestäni siitä huolimatta oikein missään vaiheessa tuntunut olevan täysin "kunnossa", vaan terävissä töyssyissä on edelleenkin ja enenemään päin fiilis, että jotain ois löysällä. Ja samalla auto on ajoltaan vähän rauhaton + kuluttaa eturenkaita epätasaisesti. Ajettu nyt noin 45 tkm. Viimeksi vuosi sitten kesärengaskauden jälkeen kävin säädättämässä aurauskulmat, mutta ei tainnut olla paljoa vaikutusta mihinkään.Mulla menee vaihtoon toisen puolen koiranluu... alkoi kolisemaan tuossa 45tkm. kohdilla. Toinen oli vaihdettu jo tuolla kolmen kympin pintaan. Laatukamaa (lue KURAA) pistää Renault autoihinsa! Ei ole tarvinnut koskaan tähän päivään mennessä vaihtaa minun vielä koiranluita aiemmista autoistani ja olen omistanut 6 autoa ennen tätä.
Takapakkia on menty, jotenkin muistuttaa tuota meillä aikoinaan ollutta vuoden '04 Grand Sceniciä etupään ripustusten laadun osalta, siinähän sai vähän väliä olla laittamassa uutta osaa. Vastapainona taas GS3:ssa ei ollut mitään vastaavia ongelmia ja nykyisellä kakkosella, Laguna 3:llakin, on rullattu jo lähes 200 tkm ilman koiranluiden tai nivelten vaihtoa! On edelleen kuin yhtä puuta. Ja kulkee kuin juna.
Kunhan jaksaisin, niin kokoaisin taas listan takuunalaisia asioita korjattavaksi. Hyvinhän niitä kuitenkin myyjäliikkeessä aina kuntoon laitetaan.