Noniin, nyt kävi Scenic ensimmäisessä huollossaan eli 1v (mittarissa 22k). Selvityslistaan huolto kirjoitti OPD-päivityspyyntööni:Onko kukaan saanut Seniciin one pedal driving päivitystä ladattavaksi?
Eilen aamulla käyttänyt viimeksi ja silloin toimiOnko teillä toiminut ilmastoinnin kytkeminen sovelluksesta viime päivinä? Minulle ei ainakaan eilen ja tänään onnistunut.
Ei oo toiminut moneen päivään. Oon käyny "herättämässä" auton, eli käyttänyt oven auki mutta ei mene viesti perille. Ei MyRenaultilla eikä Kelecillä.Onko teillä toiminut ilmastoinnin kytkeminen sovelluksesta viime päivinä? Minulle ei ainakaan eilen ja tänään onnistunut.
En tiedä vaikuttaako, mutta eilen aamulla auto oletettavasti oli kotiwifissäni kiinni, kun viimeksi käytin lämmitystä. ("Oletettavasti" siksi, että joskus olen valikkoa katsoessani huomannut, että auto ei olekaan ollut kotiwifissä tuossa pihalla, syystä tai toisesta)Ei oo toiminut moneen päivään. Oon käyny "herättämässä" auton, eli käyttänyt oven auki mutta ei mene viesti perille. Ei MyRenaultilla eikä Kelecillä.
Tähän aiheesee palaten:Lapin reissu heitetty. Kulutus oli 21,7 kWh/100 km mennen tullen. Mittarinopeus 86 tai 100, lämpö sisällä 20,5. Ulkolämpötila +3 - -10. Ei eco- moodeja käytössä. Sukset mahtui sisälle, joten ei ollut jarruja katolla. Ainakin noissa oloissa pitemmän matkan taitto on vaivatonta, taukoja ei tarvinnut yhtään venyttää latauksen takia, kunhan vain katsoi sellaiset taukopaikat, joissa on pikalataus.
Ainoa, mikä tökki (kirjaimellisesti) olivat haamujarrutukset vakkarilla ajaessa. Niitä ilmeni silloin tällöin autojonon tullessa vastaan. Muutaman kerran tuli myös törmäysvaara- hälytys rekan tullessa vastaan. Näitä tuli yleensä loivasti oikealle kaarrettaessa, jolloin vastaantulijat ovat suoraan edessä. Ilmeisesti tutka ei osaa laskea vastaantulijoiden liikerataa oikein. Onko muilla ilmennyt vastaavaa?
Haamujarrutukset ovat mielestäni alkuajoista vähentyneet, mutta tämä tietty fiilispohjalta, 22000 km jälkeen. Lapinreissullani tapahtui muutaman kerran, kaikki oli kyllä kirkkaalla säällä hyvinkin.Itsellä useimmiten on ollut auringonpaiste ja suora maantie. Liekö joku auringon heijastus aiheuttanut.
Nyt täytyy sanoa, että eipä ole toiminut etälämmitys juurikaan viime aikoina. Ihan sama, vaikka rämppää ovia auki ja lukkoon, ja auto on wifissä kiinni, ei vaan mene komennot perille. Melkeinpä sanoisin, että edellinen luotettava havainto etälämmityksen toimimisesta on siltä aamulta, kun auto lähti määräaikaishuoltoon, jossa Connectivity-päivitys meni pieleen.Onko teillä toiminut ilmastoinnin kytkeminen sovelluksesta viime päivinä? Minulle ei ainakaan eilen ja tänään onnistunut.