Noniin, nyt kävi Scenic ensimmäisessä huollossaan eli 1v (mittarissa 22k). Selvityslistaan huolto kirjoitti OPD-päivityspyyntööni:Onko kukaan saanut Seniciin one pedal driving päivitystä ladattavaksi?
Eilen aamulla käyttänyt viimeksi ja silloin toimiOnko teillä toiminut ilmastoinnin kytkeminen sovelluksesta viime päivinä? Minulle ei ainakaan eilen ja tänään onnistunut.
Ei oo toiminut moneen päivään. Oon käyny "herättämässä" auton, eli käyttänyt oven auki mutta ei mene viesti perille. Ei MyRenaultilla eikä Kelecillä.Onko teillä toiminut ilmastoinnin kytkeminen sovelluksesta viime päivinä? Minulle ei ainakaan eilen ja tänään onnistunut.
En tiedä vaikuttaako, mutta eilen aamulla auto oletettavasti oli kotiwifissäni kiinni, kun viimeksi käytin lämmitystä. ("Oletettavasti" siksi, että joskus olen valikkoa katsoessani huomannut, että auto ei olekaan ollut kotiwifissä tuossa pihalla, syystä tai toisesta)Ei oo toiminut moneen päivään. Oon käyny "herättämässä" auton, eli käyttänyt oven auki mutta ei mene viesti perille. Ei MyRenaultilla eikä Kelecillä.