kekeV sanoi:No, kyllä se ainakin noissa kuvissa on hieman sisällä.
http://www.aussiefrogs.com/forum/renault-forum/107218-megane-steering-rack-bush.html
Vaan olet sinä rohkea mies, kaimakos. Kolmen markan osalla korjaat.
keijokos sanoi:Eli onkohan tämänkin alkuperäinen syy voitelun puute?
keijokos sanoi:No tulipahan vaihdettua tuo muutaman euron hela ja ainakin nyt se on erittäin tiivis. Tosin en tiedä onko pitkäikäinen. Hieman teetti töitä kun ei uskaltanut repiä vanhaa voimalla kun en ollut varma sopiiko uusi ollenkaan. Siinä on kahdella sivulla kynnet jotka ottaa siihen uraan ja ne kun saa kammettua pois lähtee helposti. Oliskohan syy että hela kuluu nopeasti se että varsi joka liikkuu helan sisällä oli reilusti ruosteessa. Eli onkohan tämänkin alkuperäinen syy voitelun puute?