Hakkapeliitta
Jäsen
Mikäs tällainen takaisinostosopimus on?
Siis liisari, vai?
Siis liisari, vai?
Vastaan itselleni: vasemmassa, kolisevassa vetarissa on enemmän pitkittäisvälystä kuin oikeassa. Raidetankojen päissä ei vaikuttanut olevan väljää. Perjantaina pajalle.Joku kolisee, ratlattaa tai kalkattaa vasemmalla edessä tilanteesta riippuen.
Meillä on Flamme värinen Megane e-Tech. Talven jäljiltä korissa on lukuisia kiveniskemiä. Onko kellään kokemuksia netistä (esim ebay) saatavilla olevista korjauspuikoista vai onko viisainta ostaa puikot marmorilta (jos niillä on)?
Se kankeus johtuu siitä, että se asiointikaapeli on 3-vaihekaapeli. Ja sen takia saat sen 22kW siitä "hidaslatauksesta" sellaisesta tolpasta josta on mahdollista se 22kW saada. Eli tuskin löytyy notkeampaa ilman että annat periksi lataustehossa, ja niitä hintoja kun katselee niin nuo 3-vaiheiset kaapelit on myös kalleimpia.Olin jossain facen ryhmässä lukevinani että nämä Meganet olis jotenkin nirsoja tarvikelatauskaapeleille. Tuo mukana tuleva asiointikaapeli on ihan järkyttävän kankea ja painava, joten tekis mieli kokeilla sellaista kierteellä olevaa. Mitäs näissä pitää ottaa huomioon? Oiskos suosituksia? Edullinenkin pitäis vielä olla.
Joku kolisee, ratlattaa tai kalkattaa vasemmalla edessä tilanteesta riippuen. Kaikki kääntäessä ja veto päällä eteen päin vähän ääntä, kovahkossa jarrutuksessa vähän enemmän, pakilta jarruttaessa kaikki käännettynä kaikkein eniten meteliä. Jarrusatula on kiinni, kiviä en ole vielä etsinyt. Onko muilla ollut tällaista? Olisko vetari menossa? 47 000 ajettu.
Tänään vein pajalle. Tosiaan aamulla ei kolinaa kuullut, nyt kun 25 astetta kolina kuului paikallaan ollessa, kun rattia käänteli. Molemmin puolin. Pyydä ajamaan auto aurinkoon vähäksi aikaa..Mulla huollossa eivät kuulleet kolinaa. Siellä se edelleen on. Meneekin jännäksi kun takuu loppuu, mutta olen valittanut asiasta kaksi kertaa ennen takuun loppumista. Sulla kuulostaa väljältä raidetangonpäältä tai koiranluulta. Mulla kolajaa vain veto päällä.
22-vuosimalli 34500km ajettu. Uusiksi menee etupään iskareiden yläpään laakerit ja etupään jouset.Tänään vein pajalle. Tosiaan aamulla ei kolinaa kuullut, nyt kun 25 astetta kolina kuului paikallaan ollessa, kun rattia käänteli. Molemmin puolin. Pyydä ajamaan auto aurinkoon vähäksi aikaa..