Muuttohaukka
Nuorempi jäsen
Kyllä on tuo 30tkm / vuosi, kumpi ensin kohdalla. Raitisilmasuodattimen kanssa kustansi Techno version eka huolto 170€.
Techno 60 kWh ilman lisäherkkuja, rekisteröity 6/2021. Mullakaan se ei tarjonnut sitä, mutta valikoista kysymällä löytyi.Ei ole kuulunut järjestelmäpäivitystä, Evolution ER saatu ajoon 9/22. Mikä varusteversio on Vastarakilla ja milloin toimitettu?
Itse huomasin viikonloppuna aivan samanlaista käyttäytymistä kulutuksen suhteen. ER60:ssä. Johtuneeko nyt vähän kovemmasta pakkasesta sitten vain..alle -10 asteen lukemilla en tuollaista ole havainnut.Minkälaisia talvikulutuksia teillä on ollut? Tänään oli sellaiset lukemat, että epäilen jonkin olevan pielessä. 85 km/h keskinopeudella 26 kWh satasella keskikulutus. Lähdin piuhan päästä ja pidin lämmityksen pienellä (18 c ja manuaalipuhallus). Pakkasta oli 15-20 astetta. Auto lämmittää akkua aktiivisesti, mutta akun lämmitys pumppaa päälle-pois muutaman sekunnin intervalleilla. Sain tuon videolle onneksi pitkässä alamäessä, kun hetkellinen kulutus heilahteli tasakaasulla 12-18-12-18.
Kun parkkeeraat auton, painat P-asentoon, LAITA KÄSIJARRU PÄÄLLE, ja sitten virrat pois niin se kysyy että asennetaanko. Sitten vaan antaa mennä. Nuo ovat ne "taustaehdot", mitä ei kerrota kyllä missään. Olisihan ne voinut tuohon näyttöön minusta samalla kirjoittaa. Itse vahingossa löysin tuon kun vedin mäkiparkissa käkkärin päälle ja alkoi kysellä. Siitä sitten päättelin ja kokeilin muutaman kerran kotipihassa ennenkuin asensin.Täällä joutui laittamaan renault-tilin auton päässä uusiks jotta sai takas tiedot ja esim. etälämmityksen tuon appi-päivityksen jälkeen.
Mutta mikäs tämä homma on? Joku peli missä mulla jäi joku kohta pelaamatta oikein? Vai onko tämä nyt viimeisin päivitys ja jäi odttelemaan jo seuraavaa?
katso liitettä 19383
Tämähän se ratkaisu oli. Suuret kiitokset!Kun parkkeeraat auton, painat P-asentoon, LAITA KÄSIJARRU PÄÄLLE, ja sitten virrat pois niin se kysyy että asennetaanko. Sitten vaan antaa mennä. Nuo ovat ne "taustaehdot", mitä ei kerrota kyllä missään. Olisihan ne voinut tuohon näyttöön minusta samalla kirjoittaa. Itse vahingossa löysin tuon kun vedin mäkiparkissa käkkärin päälle ja alkoi kysellä. Siitä sitten päättelin ja kokeilin muutaman kerran kotipihassa ennenkuin asensin.
Se varmaan pitää akkua lämpimänä koska akusta ei kai paljon voi ottaa virtaa jos se ei ole vähintään jossain lämpötilassa jolloin sillä ei voi lähteä ajamaan ennen akun lämmittämistä.Nykyään myös auton seisoessa tuntuu varausta katoavan lähes 5%/päivä!