Seurasitko miten kauan tuo 700W kulutus jatkui tai oliko se vain silloin tällöin?Samoin kotilaturissa (pakkasta -7) auto on ladannut tavoitteeseen, niin senkin jälkeen auto näyttää imevän jatkuvasti 0,7kw teholla virtaa. Lataako tuo sitten pikkuakkua vai lämmittää ajoakkua... tiiä häntä. Onko tästä parempaa tietoa? Voiko tuota muokata jostain asetuksista? Toisaalta hyvähän tuo on jos tuolla säästää akun kapasiteettia pidemmässä juoksussa.
Nuo kulutuspiikit taitaa olla akun ja kabiinin lämmitystä. Hyvä, että tekee tuota muillakin eikä mulla oo mitään rikkiMoottoritiellä 110km/h nopeudessa näytti n.5sek välein semmosia 30:n kulutuspiikkejä... muuten kulutus pysytteli siinä 20 nurkilla. Pakkasta n.8 astetta.
Samoin kotilaturissa (pakkasta -7) auto on ladannut tavoitteeseen, niin senkin jälkeen auto näyttää imevän jatkuvasti 0,7kw teholla virtaa. Lataako tuo sitten pikkuakkua vai lämmittää ajoakkua... tiiä häntä. Onko tästä parempaa tietoa? Voiko tuota muokata jostain asetuksista? Toisaalta hyvähän tuo on jos tuolla säästää akun kapasiteettia pidemmässä juoksussa.
Minulla Hyundai vaihtui Meganeen ja on tämä kyllä mukava auto ajaa, sekä hiljainen. Ei varsinkaan näillä 20" renkailla pääse lähellekään hyundain kulutuslukemiin, mutta range kasvoi kuitenkin suuremman akun myötä...
Tuossa vähän tiedon tapaista Meganen 12V akun ylläpidosta.Nuo kulutuspiikit taitaa olla akun ja kabiinin lämmitystä. Hyvä, että tekee tuota muillakin eikä mulla oo mitään rikkikulutus saattaa siis alamäkirullauksessa pomppia välillä -1--> 16 kWh/100 km. Joku siellä lämmönhallinnan softassa on pöhlästi suunniteltu. Otin tän videolle ja laitoin huoltoon. Jos eivät tee sille mitään niin laitan maahantuojalle sen tiedoksi, voivat sitten Ranskan päässä koodata paremmin.
Tuon 0,7 kW kulutuksen luulisi olevan jotain ylläpitolämmitystä. Sitä ei pysty säätämään mistään. 12 voltin akun lataamisen logiikasta löytyy vähän huonosti tietoa. Se taitaa kuitenkin toimia, kun ei näitä ole juuri sykähtänyt. En muistele kaiholla omaa ensimmäistä talveani ID3:lla.
Auto nyt päivän pihalla ja jatkuvasti näyttää menevän tuo 0,7kW. Aamulla oli sama tilanne yön jäljilta. "Lataus" oli silloin kestänyt 14,5hSeurasitko miten kauan tuo 700W kulutus jatkui tai oliko se vain silloin tällöin?
Jatkuvasti se tuskin lämmittää koska tuolla teholla kuluisi yli 16kWh vuorokaudessa.

Aika yllättävää, 700W on kuitenkin aika paljon. Ettei se sitten pidä matkustamoakin plussan puolella?Auto nyt päivän pihalla ja jatkuvasti näyttää menevän tuo 0,7kW. Aamulla oli sama tilanne yön jäljilta. "Lataus" oli silloin kestänyt 14,5h katso liitettä 19403
Mulle tuli kanssa ja ilmoitus jämähti puhelimeen eikä lähde millään pois. Siis mikä juttu tämä on. Sovelluksessa ei ainakaan näy mitään, millä tuota virtuaaliavainta käytetään, vai onko niin tarkoituskaan? Kyseessä Android.Aamulla oli puhelimessa ilmoitus My Renaultilta: VirtualKey, your smartphone is your key. Onko muille tullut vastaavaa vai tuleeko mulle vasta myöhässä?
En ole päässyt vielä kokeilemaan tai ollut aikaa katsoa. Epäilen ettei vielä kyllä toimi. Androidi myös kyseessä,Mulle tuli kanssa ja ilmoitus jämähti puhelimeen eikä lähde millään pois. Siis mikä juttu tämä on. Sovelluksessa ei ainakaan näy mitään, millä tuota virtuaaliavainta käytetään, vai onko niin tarkoituskaan? Kyseessä Android.
tekniikanmaailma.fi
Voiko olla jäätä tai lunta jossain tuulettimen välissä joka yön aikana jymähtänyt jäähän pahemmin, ja sen takia resonoi koko koriin? ILPpi kun on päällä niin siellähän käy tuuletin jatkuvasti.Huomasin aamulla lähtiessä töihin, n -6 astetta pakkasta ja lämmitys säädetty 20 asteeseen automaatilla, että ilmalämpöpumppu alkoi pitään melko voimakasta ääntä ja sen huomasin ratistakin kyllä tärinänä. ei sammunut n 20km matkalla. ainut millä sai sen loppumaan oli ilmastoinnin sulkemalla.
Aiemmin on ollut vastaavaa mutta ollut vain muutaman minuutin jonka jälkeen normalisoitunut ääni.
Näkee nyt iltapäivällä kotiinlähtiessä vieläkö tekee samaa.
Pitääpä katsoa, se on mahdollista kyllä.Voiko olla jäätä tai lunta jossain tuulettimen välissä joka yön aikana jymähtänyt jäähän pahemmin, ja sen takia resonoi koko koriin? ILPpi kun on päällä niin siellähän käy tuuletin jatkuvasti.