Vs: Mégane III
Höh. TM:n farkkutestissä Megane ST tuli tosiaan toiseksi Golfin jälkeen, ja Megsu oli testin hiljaisin auto. Hiljaisimmaksi taidettiin mainita myös Tuulilasin testissä.
jp68 sanoi:Näytti se megane saaneen heikoimmat pisteet myös tuossa melu hommassa. Eli hiljaisia sitten
ovat nykyautot, jos megane on siinä heikoimmasta päästä???
Itse en ole tuota melua moittinut. Kesärenkailla sitä on jonkin verran mutta kitkarenkailla minulla
ei noin hiljaista autoa ole koskaan ollut.
Sama homma se on Tuulilasilla, että Vag-konsernin autot teisteissä ovat ekana, sitten tulee muut saksalaiset,
ja jäännössijat jaetaan sitten muille. Alan olla itse ainakin kypsä näihin suomalaisiin autolehtiin.
Kun niitä katsoo, niin Vag-konsernin autoista on jos jonkinlaista testiä ja koeajoa ja uutuuksien esittelyä.
Siihen sitten päälle melkein joka toisella sivulla saman konsernin autojen mainoksia.
Tekniikan maailmasta ei ole niin enää tuntumaa kun siinä ei edes paljon autoasiaa ole.
Höh. TM:n farkkutestissä Megane ST tuli tosiaan toiseksi Golfin jälkeen, ja Megsu oli testin hiljaisin auto. Hiljaisimmaksi taidettiin mainita myös Tuulilasin testissä.