Vs: Mégane III
Minulla taas tankkauspistooli on suunnattuna klo 4-5 asennossa, ja suoraan alaspäin olen kokeillut mutta silloin se stoppaa hirveän aikaisin. Mihinkähän suuntaan tankin putki oikeasti lähtee? Ehkä se sopivan väärässä kulmassa tankatessa mahdollistaa liian helpon ylitäytön.
Kengillehän sitä roiskasti myös ja olihan koko auton kylki bensassa rengasta myöten.
Meksussa ei korvausilman kanssa taida tulla ongelmaa, kun se tankin sulkuläppä ei pitänyt edes polttoainetta tiiviisti ylitäynnä, vaan sitä pulppusi vielä ajon aikana.
ArtOfLife sanoi:Ei minulla ole ekan stopin jälkeen kovin montaa litraa ole mennyt. Kaksi viimeistä stoppia sitten tulee nopeasti peräkkäin. Pistoolin asento vaikuttanee myös tuohon. Itse pidän klo 7-8 asennossa.
Minulla taas tankkauspistooli on suunnattuna klo 4-5 asennossa, ja suoraan alaspäin olen kokeillut mutta silloin se stoppaa hirveän aikaisin. Mihinkähän suuntaan tankin putki oikeasti lähtee? Ehkä se sopivan väärässä kulmassa tankatessa mahdollistaa liian helpon ylitäytön.
Lähinnä kai ylitankkauksesta on ympäristöllinen ja taloudellinen haitta mikäli purskauttaa kengille. Ainoa mikä tulee muu haitta mieleen on se, että saako korvausilmaa tankkiin. En muista missä autossa kerran kun avasi polttoainesäiliön korkin niin ihan sihahti reippaasti, oli sen verran alipainetta. Jotain käyntihäiriöitäkin oli sitä ennen. Taisivat hävitäkin sen jälkeen...
Kengillehän sitä roiskasti myös ja olihan koko auton kylki bensassa rengasta myöten.
Meksussa ei korvausilman kanssa taida tulla ongelmaa, kun se tankin sulkuläppä ei pitänyt edes polttoainetta tiiviisti ylitäynnä, vaan sitä pulppusi vielä ajon aikana.