Vs: Mégane III
En ole itse tehnyt tälle vuotohommalle vielä mitään, aattelin, että pyydän korjaamoa katsomaan sitä 30tkm huollon yhteydessä ihan kohtapuolin. Vetokoukku on tosissaan itselläkin, mutta yhden sport tourerin ilman takapuskuria nähneenä en usko, että vetokoukulla ja vuodolla on mitään tekemistä keskenään, koska vetokoukku näyttäisi olevan kiinni vain runkoputkiin työnnetyillä "viiksillä", eikä sen olemassaolo mahdollista mitenkään, että kaukalon sauma alkaisi vuotamaan. No mielenkiinnolla odotellaan mikä on huollon kanta asiaan ja toivottavasti täälläkin joku sellainen ilmoittautuu, jolla ei ole koukkua ja auto silti vuotaa.
3Gee sanoi:eevert sanoi:Katsoin takakonttiin ja yllätyin ikävästi kun siellä oli vettä, tosin ei varapyörän paikalla vaan aivan kontin takaosassa kuljettajan puolella , ihan vähän keskellä ja kosteutta myös oikeassa reunassa. Mitään varsinaista vuoto kohtaa ei löytynyt . Ylhäältä vesi ei todennäköisesti tule , kaikki kuivaa ,joten jostain alhaalta sen on tultava . Määrä tosin melko pieni ,ehkä desi. Huomenna soitto korjaamolle ja sovitaan aikataulua milloin vien auto pajalle. Tämä ensimmäinen vika ja mittarissa hieman reilu 7000 km .
Mitenkäs tämän vuoto-ongelman kanssa on muilla käynyt ja miten se on korjattu? Olen viemässä auton nyt vihdoin huoltoon ja pitäisi alkaa asiaa selvittämään. Johtuuko vuoto kuitenkin vetokoukun asennuksesta kuten jossain oli epäilty? Vai onko jollain vuotava Megane johon ei ole asennettu koukkua?
En ole itse tehnyt tälle vuotohommalle vielä mitään, aattelin, että pyydän korjaamoa katsomaan sitä 30tkm huollon yhteydessä ihan kohtapuolin. Vetokoukku on tosissaan itselläkin, mutta yhden sport tourerin ilman takapuskuria nähneenä en usko, että vetokoukulla ja vuodolla on mitään tekemistä keskenään, koska vetokoukku näyttäisi olevan kiinni vain runkoputkiin työnnetyillä "viiksillä", eikä sen olemassaolo mahdollista mitenkään, että kaukalon sauma alkaisi vuotamaan. No mielenkiinnolla odotellaan mikä on huollon kanta asiaan ja toivottavasti täälläkin joku sellainen ilmoittautuu, jolla ei ole koukkua ja auto silti vuotaa.