Pappa
Jäsen
Vs: Mégane III
Pyyhkimet toimivat kyllä hyvin, mutta vesi tulee vaan lasille liian myöhään ja näihin pohjoismaisiin keväisiin rapakeleihin aika heikkona norona. Kumma ettei vesipumpun ja pyyhkijöiden ajoitusta ole säädetty järkeväksi: ensin vesi lasille ja vasta sitten pyyhkijät viipottamaan. Ajovalojen pesupaine vaikuttaa myös aika heikolta. Ilmeisesti pumpun teho on vaatimaton, koska ruikkii ensin vasemman lampun ja sitten oikean. No saapihan ainakin lamput märiksi, että voi sitten itse pyyhkiä ne puhtaaksi. Ja nykyään kun pitää tuota veden kulutustakin tarkkailla, niin onhan sitten tämäkin asia tehtaan puolesta hoidettu.
Jäikös manuaalin opiskelu alkuinnostuksessa vähän vajaaksi?
Tökippä sitä oikean puoleista viikseä sinne koelautaan päin, niin eiköhän ala vettä tulla takalasillekin. Otin muuten itse ajotietokoneelta tämän automaattisen takalasin "hionnan" pois peruutettaessa. Pääsääntöisesti mielestäni melko turha toiminto.
Mikään auto ei ole vailla pikku "ominaisuuksia"
, mutta automaatti ST:n kuskin taivas pompsahtaa lähes avaruuteen. 
tluaner sanoi:Pyyhkimet toimineen hyvin ja hyvin pyyhkivät lasin. Mutta yksi juttu, pitääkö sinne takalasille tulla vettä myös, ei ole näkynyt![]()
Pyyhkimet toimivat kyllä hyvin, mutta vesi tulee vaan lasille liian myöhään ja näihin pohjoismaisiin keväisiin rapakeleihin aika heikkona norona. Kumma ettei vesipumpun ja pyyhkijöiden ajoitusta ole säädetty järkeväksi: ensin vesi lasille ja vasta sitten pyyhkijät viipottamaan. Ajovalojen pesupaine vaikuttaa myös aika heikolta. Ilmeisesti pumpun teho on vaatimaton, koska ruikkii ensin vasemman lampun ja sitten oikean. No saapihan ainakin lamput märiksi, että voi sitten itse pyyhkiä ne puhtaaksi. Ja nykyään kun pitää tuota veden kulutustakin tarkkailla, niin onhan sitten tämäkin asia tehtaan puolesta hoidettu.
Jäikös manuaalin opiskelu alkuinnostuksessa vähän vajaaksi?
Mikään auto ei ole vailla pikku "ominaisuuksia"