Mulla maksoi tuo 60tkm huolto 72e kun tosiaan tein kaiken muun paitsi öljynvaihdon. Öljyt vein huoltoon itse ja puolasta tilasin aikanaan alkuperäisiä öljysuodattimia (niissä lukee renault) hintaan 5e kpl. Eivät ole nikotelleet kertaakaan, huoltokirja on täytetty ja nythän tuosta loppui takuu.Täytyy kokeilla ku pääsee kotiin...tulossa 60000k huolto joka maksaa noin 600€ jota ei viitsi maksaa alle 10t autoon... jos vaan ite vaihtais öljyt,tulpat ja suodattimet. On kyllä törkeet hinnat renu huolloilla...
Miten voi olla noin halpa huolto? Varasin dusteriin ensihuollon, pelkän työn osuus 168€. Ilman raikkarin vaihtoa.Mulla maksoi tuo 60tkm huolto 72e kun tosiaan tein kaiken muun paitsi öljynvaihdon. Öljyt vein huoltoon itse ja puolasta tilasin aikanaan alkuperäisiä öljysuodattimia (niissä lukee renault) hintaan 5e kpl. Eivät ole nikotelleet kertaakaan, huoltokirja on täytetty ja nythän tuosta loppui takuu.
Täytyy kokeilla ku pääsee kotiin...tulossa 60000k huolto joka maksaa noin 600€ jota ei viitsi maksaa alle 10t autoon... jos vaan ite vaihtais öljyt,tulpat ja suodattimet. On kyllä törkeet hinnat renu huolloilla...
Muistelisin että joihinkin Clio V malleihin ois vaihdettu takuuseen vaihdevaijerit, en tiedä mikä syynä moiseen.Kävin koeajamassa Clio V 1.0 tce + manuaalia. Nykyinen auto siis Clio 0.9 Tce 2014 vuosimallia joten oli mielenkiintoista vertailla. Kyseinen koeajettu Clio V oli alle 100tkm ajettu, mutta hieman laittoi miettimään kun kevyesti kiihdyttäessä kuului moottori/vaihteisto alueelta mielestäni pientä rallatusta. Lisäksi vaihdekeppi oli jollain tavalla vähän hervottoman tuntoinen, hieman enemmän ja ehkä vähän liikaa sivuttaisliikettä kuin mielestä pitäisi. Nykyisessä 2014 Cliossa selvästi jämäkämpi vaihteistovivusto. Vaihdelaatikossa/moottorissa jotain ongelmaa?
Eipä tuos varmaan oo muutakuin öljynvaihtotyö, muistaakseni kuitissa lukee että asiakas tuo omat öljyt ja suodattimen. Vuosihuolto tuo jokatapauksessa oli.Miten voi olla noin halpa huolto? Varasin dusteriin ensihuollon, pelkän työn osuus 168€. Ilman raikkarin vaihtoa.
Sama se on dussessa. Öljynvaihto ja tarkistuksia loput. Ohjeaika vähän toista tuntia.Eipä tuos varmaan oo muutakuin öljynvaihtotyö, muistaakseni kuitissa lukee että asiakas tuo omat öljyt ja suodattimen. Vuosihuolto tuo jokatapauksessa oli.
Mä en muuten laittanu niitä ngk tulppia, tyyppi ilkar jotain ku niitä ei löytyny. Autodoc myi jotain muuta tulppaa tuohon. Yli 40tkm on niillä nyt menty.Täytyy kokeilla ku pääsee kotiin...tulossa 60000k huolto joka maksaa noin 600€ jota ei viitsi maksaa alle 10t autoon... jos vaan ite vaihtais öljyt,tulpat ja suodattimet. On kyllä törkeet hinnat renu huolloilla...
Jäikö tapahtumasta mitään vikakoodeja?Keskiviikkoaamuna kun laitoin auton käymään niin kävi hetken ja sen jälkeen syttyi kaikki mahdolliset varoitusvalot, myös moottorivaurio vaara teksti tuli näyttöön. En juurikaan hätääntynyt moisista mut auto meni vikatilaan eikä ottanut kierroksia kuin vajaa 2000. Jokusen kerran sammutin ja uudestaan käyntiin ni taas toimi. Tänään auto päivällä käyntiin ja ajelin hetken kunnes tajusin ettei lämppärin puhallin toimi ja haisee palanut sähkölaite. Laitoin akun lataukseen tunniksi ja kävin kokeilemassa niin taas pelittää. Ymmärrän että molemmissa tapauksissa akun jännite saattoi käydä alhaalla mut mistä se palaneen käry?
En oo katsonu vieläJäikö tapahtumasta mitään vikakoodeja?
En nyt renua mitenkään puolustele, vaan yleinen huomio, että ei noista nykyajan akuistakaan aina tiedä, että kestääkö ne kuukauden vai 6 vuotta. Myös jos akku on ollut kovin vajaassa latingissa kovemmilla pakkasilla, se saattaa helpostikin siitä pahastua. Lyhyillä ajomatkoilla ei kylmä akku kuitenkaan ihan kauheasti sitä virtaa vastaan ehdi ottamaan, jos ollenkaan, varsinkin kun saman aikaan on yleensä niitä virtaa kuluttavia laitteita, kuten penkinlämmittimiä, puhaltimia, lasinlämmittimiä jne. enemmän käytössä.Toimiessaan ok laite, mutta rajansa kaikella.