Jyväskylässä 300€ vuosihuolto öljynvaihtoineen ja myös raitisilmasuodatin vaihtui. Ja jotain päivityksiä kameraan....^ 235€ vuosihuolto öljynvaihtoineen.
Kameran päivitys/säätö onnistui.
Jyväskylässä 300€ vuosihuolto öljynvaihtoineen ja myös raitisilmasuodatin vaihtui. Ja jotain päivityksiä kameraan....^ 235€ vuosihuolto öljynvaihtoineen.
Kameran päivitys/säätö onnistui.
mielenkiintoinen tuo veen automaattinen ovien lukitus..ei saa laitettua johdon päähän ilman että menee ovet lukkoon jos älyavain on taskussa..auton taakse pääsee kyllä jonkun matkaa..
Ihan sama
Onko Clio-vitosen omistajissa heitä, joilla kaikki on mennyt mukavasti ja auto on toiminut moitteetta?
Oho nyt oot vähällä päässy...mulla nykii myös vaikkei olisikaan lämmityksessä ym ym ym....toimii hyvin, nykii kylmänä jos ollut lämmityksessä
Lasinpyyhkijän moottori vaihdettu ja takaovi natisi. Oli lukon säätö ja tuo moottoriongelma on näköjään ikuisuuskysymys kun akselitiivisteestä pääsee vesi sisään. Ohjelmat uusiksi kun meni sekaisin jos on molemmat avaimet mukana. Näytti korjaavan itse joitakin vikoja mm. mittarivalon netin kautta suoraan. Muuten olen ollut tosi tyytyväinen joskin ykkösvaihde saisi olla pitempi. Eli suurempi huoli on kun ei ole ammattitaitoista väkeä takuuhuollossa ja asennekkin vähän mitä sattuu. On kokoluokkaa tai kahta isomman tuntuinen ja mukavat kyydit hintaansa nähden.Onko Clio-vitosen omistajissa heitä, joilla kaikki on mennyt mukavasti ja auto on toiminut moitteetta?
Lasinpyyhkijän moottori vaihdettu ja takaovi natisi. Oli lukon säätö ja tuo moottoriongelma on näköjään ikuisuuskysymys kun akselitiivisteestä pääsee vesi sisään. Ohjelmat uusiksi kun meni sekaisin jos on molemmat avaimet mukana. Näytti korjaavan itse joitakin vikoja mm. mittarivalon netin kautta suoraan. Muuten olen ollut tosi tyytyväinen joskin ykkösvaihde saisi olla pitempi. Eli suurempi huoli on kun ei ole ammattitaitoista väkeä takuuhuollossa ja asennekkin vähän mitä sattuu. On kokoluokkaa tai kahta isomman tuntuinen ja mukavat kyydit hintaansa nähden.
Oulussa vuosihuoltohinta on 270e eli mikä on muilla ollut. Ajettu nyt vuodessa 17000 ja tankkauksessa menee valuuttaa noin 20-25e puolivälissä tankkia.
säteilylämmitintä ja lohko/letkulämmitintä ei voi verrata keskenään niiden erilaisen toimintatavan vuoksi. säteilylämmitin lämmittää vain moottoriöljyä joka sinällään on moottorin kannalta parempi vaihtoehto, mutta matkustamoon se ei tuo lämmintä käynnistyksen jälkeen eli tulee mielenkiintoinen ilmiö kovemmalla pakkasella: sisätilalämmitin on lämmittänyt auton lämpimäksi sisältä ja auton käynnistämisen jälkeen tulee nopeasti kylmä..oikea tapa on käyttää omalla vesipumpulla olevaa letkulämmitintä, täten ei anturit saa väärää tietoa.^Rumpujarrun jäätyminen tuttu harmi tääläkin.
Mun Cliossa on Defan säteilylämmitin. Joskus lämmitintä käyttäessä saa startata pitkään ennen kun käynnistyy, tosin joskus ilman lämmitystä myös, eli en tiiä onko lämmittimellä tekemistä asian kans. Säteilylämmitin on öljypohjan kyljessä ja aika tehoton lohkolämmittimeen verrattuna.