Onnittelut työvoitosta, hienolta näyttää ja siivottu myös korin ja rungon välit.Onkos toi uusi värisävy orkkis vai vaihdoitko sävyä.Valokuvista päätellen näyttää maalattuna ihan suorapelliseltä joka kulmasta.Pasi- sanoi:Tässä muutama kuva mun tippaprojektista. vm -75. Aikaa meni muutama vuosi, mutta nyt se on taas 23 vuoden jälkeen tieliikennekelpoinen.
Kiitokset.orsome sanoi:Onnittelut työvoitosta, hienolta näyttää ja siivottu myös korin ja rungon välit.Onkos toi uusi värisävy orkkis vai vaihdoitko sävyä.Valokuvista päätellen näyttää maalattuna ihan suorapelliseltä joka kulmasta.Pasi- sanoi:Tässä muutama kuva mun tippaprojektista. vm -75. Aikaa meni muutama vuosi, mutta nyt se on taas 23 vuoden jälkeen tieliikennekelpoinen.
Juuri saman työrupeaman tehneenä(siis auto seisonut tallissa since 6/89) ja nyt vikanäyttöön menossa uudelleenrekisteröintiä varten tällä viikolla(takaiskarit). ;D Vihreät rellut rules!
Aika hiljasta porukkaa kyllä on nää tippisläiset talviaikaan. Oma kottero ajettiin sitten lähes suoraan, värikkäiden starttivaikeuksien jälkeen tosin, talvisäilöön. Eipä paljon vielä ehditty kyydistä nauttia pimeässä marraskuun illassa. Juniori istui kyytissä karkkipussi käsissään, mutta ei uskaltanu tehdä elettäkään syödäkseen niitä ekaan kymmeneen kilometriin, epäili varmaankin et kuis täs oike käy.harriveikko sanoi:.Aina noissa pintä hienosäätöö löytyy,varsinkin tossa omassa,mutta nyt on talvi ja oma on hankien keskellä.Odotetaan kevättä.
Sainkin juuri tiedon että RenoR on saanut uuden erän pultei pajallee ja kysyvät että haluanko ne edellen-no varmasti !Pekka.j sanoi:Noista kapseleiden pulteista; mulla on tallissa jonkun isomman rellun tai voi ne olla sitikankin kapselit ja niissä on pultit samalla kierteellä, kanta vaan on isompi. Suunnitelmissa on käyttää ne pultit kun laitan saabin rosterikapselit noiden orkkisten tilalle.