Renault Scenic Electric / Vision Concept

markkul

Aktiivinen jäsen
Onko maksullinen nyt vai ehkä vasta kokeilujakson jälkeen?
Suurin ongelmahan tuossa on juuri tuo ettei ymmärrä suomen kieltä.
En tunnistanut mitään mainintaa maksullisuudesta tai koeajasta (eikä itselläni ole google-profiilissa maksullisia Gemini-tilauksia), haluaisin olettaa, että se kuuluu auton 5-vuotiseen Etäpalvelut- tai Yhdistetyt ajamisen paketit -palveluun.

Juakko

Nuorempi jäsen

Moi,

Mitäs olette mieltä KO esittelyautosta, olisiko jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon? myyjän mukaan my26 mallia vaikkakin ilmoituksessa 2025, löytyy profiilivalinta kasvojentunnistuksen kautta ja sähköiset etuistuimet. Harman Kardonin puute vähäsen harmittaa, osaisiko joku kertoa miten iso ero on rellun oman äänentoiston ja H/K välillä?

relluttelija

Jaa mitä että?

Moi,

Mitäs olette mieltä KO esittelyautosta, olisiko jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon? myyjän mukaan my26 mallia vaikkakin ilmoituksessa 2025, löytyy profiilivalinta kasvojentunnistuksen kautta ja sähköiset etuistuimet. Harman Kardonin puute vähäsen harmittaa, osaisiko joku kertoa miten iso ero on rellun oman äänentoiston ja H/K välillä?
Ei ole itselläkään kokemusta perus äänentoistosta, mutta voisin ihan kuvitella, että H/K on huomattavasti parempi kuin perus. H/K kyllä kuulostaa hyvältä, vaikka vähän luukuttaakin, niin ei ääni mene yhtään puuroksi.

markkul

Aktiivinen jäsen
Mulla on perusäänet, ja voin kuvitella, että ei se musiikkiharrastajalle riitä. Itselle on kyllä riittänyt puheohjelmien kuunteluun ja satunnaiseen musiikkifiilistelyyn, toki niitä Jarren (käsittääkseni) tekemiä valmiita äänimaailmoja olen kokeillut ja valinnut niistä itselle miellyttävimmän. Itse luokittelen tuon "ihan ok" -kategoriaan.

juakoppi

Jäsen
Minulla on autossa ollut google puheentunnistuksen herja tts-models_preview lataus epäonnistui. Poistin tuon ja google assistantin (poistaa päivitykset) ja päivitin nuo uudestaan. Seuraavalla käynnistyskerralla auto kysyi geminin asentamista ja asentelin sen.. toimi hyvin ja voi tosiaan keskustella pidemmästi kysymästään asiasta... äkkiseltään monipuoliempi kuin assistant. Suomen kieli saapunee myöhemmin tuohonkin.
No, seuraavalla käynnistyskerralla gemini oli hävinnyt ja meno jatkuu assistantin kanssa. Missään ei näy hajuakaan geministä. Mistähän tuon voisi saada takaisin?

Ylös Bottom