kimbe
Tunnettu jäsen
Miten jos, ja mihin tulee kiire?Jos RS lopetetaan kiire tulee.
Onkohan lisävarustehinnastoa enää mistään saatuvissa. Jossakin oli maininta, että oranssi maksoi 1 600€ lisähintaa. Mitähä muita varusteita oli 300 Trophyyn lisämaksusta. Mitähän maksaa nyt 235/35X19 Continental contivikin contact kirkat alluperäisillä vnteilla.?Tuollainen ennakkomyyntihinnasto on jäänyt talteen.
Edit: Poistin isomman liitetiedoston. Hintatiedoista kuva ohessa.
katso liitettä 18912
Kiitos Kimbe erittäin paljon. Olen miettinyt että ostaisin tällaisen auton kun on aina ollut vähän normaalia erikoisempi ja nopeampi auto. Kun en ole koskaan omistanut rellua niin vähän vain pelottaa kun takuu menee juuri umpeen miten Renault toimii ja onko odotettavissa suuria vikoja. Tottunut siihen että autoa pestään , vaihdan renkaat, imuroin yms. katselen nesteet ja huollatan merkkilikkeessä ( tutussa ) kjerran vuodessa. Vikoja ei sais olla.
Kiitos Kimbe erittäin paljon. Olen miettinyt että ostaisin tällaisen auton kun on aina ollut vähän normaalia erikoisempi ja nopeampi auto. Kun en ole koskaan omistanut rellua niin vähän vain pelottaa kun takuu menee juuri umpeen miten Renault toimii ja onko odotettavissa suuria vikoja. Tottunut siihen että autoa pestään , vaihdan renkaat, imuroin yms. katselen nesteet ja huollatan merkkilikkeessä ( tutussa ) kjerran vuodessa. Vikoja ei sais olla.
Kiitos Portti. Itellä lämmin talli, niin moottorilämmitintä en tarvitse. Luulisi, että ensimmäinen omistaja olisi korjannut jos nuo kertomasi viat olisivat tyyppivikoja. Vähän ajetut autot ovat siitä "ikäviä", että viat ilmaantuvat vasta takuun jälkeen. Onhan kuitenkin virhevastuu. Olen tutustunut jo aiemmin raporttiisi 280 heppaisesta punaisesta.Kaikissa autoissa voi toki olla vikoja, niin myös näissä RS Meganeissa. Itse ostin vm. 2021 Megane RS 280:n elokuussa, ja siinä takuu on voimassa tähän syksyyn saakka. Minun RS:ssä on ollut pari vikaa, jotka olen ehtinyt takuuseen korjauttaa. Näitä ovat olleet peruutuskameran epätarkka kuva (kamera vaihdettiin uuteen), ja avaimettoman lukituksen toimimattomuus pakkaskeleillä (ovessa oleva lähetin vaihdettiin). Minun yksilössäni oleva moottorinlämmitin ei myöskään näytä olevan yhteensopiva auton järjestelmien kanssa kun lämmittimen käytön jälkeen mittaristoon tulee "Tarkista suihkutus" -ilmoitus.
Pikkujuttuja, eikä minun tiedossani ole, että näissä mitään vakavampia ongelmia näissä.
Omista kokemuksistani RS 280:n kanssa löytyy lisätietoa täältä:
Harmittava homma sinne. Näitä kun tulee ihan mielenkiinnosta seurattua, niin huomasin myös eilen, että oli hävinnyt myynnistä. Tuossa kun näkyi, että olit uuden viestin tänne eilen illalla laittanut, niin aiempien viestiesi perusteella tuli ensimmäisenä ajatus, että olet sen käynyt sieltä ostamassa. Mutta se olikin sitten joku muu.Kyllä nyt vi...taa. J.Rintajoupilla myynnissä ollut R.S. 6/2021 oranssi 10 000 ajettu myytiin tänään.
Työkaverit lohduttelivat tänään että kyllä autoja löytyy. Kyllä varmaan autoja on mutta tuollaista ja noin vähän ajettua ei ole missään toista. Se toinen joka on nettiautossa myynnissä on automaatti jota en halua ja hinta on pitkä kuin itämeri. Mutta eihän töistäkään voinut luvatta pois olla ja Seinäjoelle matkaa 180 km. Näkenättä ja ajamatta en halunnut ostaa. Voihan pentele.Harmittava homma sinne. Näitä kun tulee ihan mielenkiinnosta seurattua, niin huomasin myös eilen, että oli hävinnyt myynnistä. Tuossa kun näkyi, että olit uuden viestin tänne eilen illalla laittanut, niin aiempien viestiesi perusteella tuli ensimmäisenä ajatus, että olet sen käynyt sieltä ostamassa. Mutta se olikin sitten joku muu.