MEGANE RENAULT SPORT - NYT SUOMESSA

kimbe

Tunnettu jäsen
Onko sinulla kimbe muuten joku PDF-muotoinen hinnasto tms., jossa on nuo automaattivaihteistenkin tarkemmat hinnat?
Tuollainen ennakkomyyntihinnasto on jäänyt talteen.

Edit: Poistin isomman liitetiedoston. Hintatiedoista kuva ohessa.

1687951499656.png

Viimeksi muokattu:

Vompatti

Nuorempi jäsen
Jos RS lopetetaan kiire tulee. Olen ajanut talvet ja huonot kelit Megane 2 RS.llä. Hienot päivät 997.2 manualilla.
Sanottava että Renu hymyillyttää ajaessa Porschea enemmän. Ajoltaan hyvin samanlaisia. Tietty yli 100km/h nopeuksissa possua ei voita mikään.

kimbe

Tunnettu jäsen
Jos RS lopetetaan kiire tulee.
Miten jos, ja mihin tulee kiire?

Käsittääkseni ne Renault Sportin perustamisvuoden mukaisesti tehdyt 1976 kappaletta Megane R.S. Ultimea tuli, tai ainakin piti tulla, viime vuoden loppuun mennessä tehtaalta ulos, joten se Renault Sportin tarina oli sitten niiden myötä siinä. Alpine-brändi jatkaa perinnettä uudessa maailmassa, mutta siihen maailmaan tuskin polttomoottoriautot enää kuuluu.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Kyllä se Polttomoottori R.S mallien taru on loppu, jos niitä vielä haluaa, niin Suomesta löytyy ne halvimmat RS mallit niin Clio/Megane Trophy luokassa. Ranskasta,Espanjasta,Italiasta löytyy mutta suhteessa kalliimmalla, joten täältä saa halvemmalla. Ei kannata mennä tuolta hakemaan. Sen verran olen noita hintoja nyt seurannut. Mutta meillä ei ole muita Relluja kuin O.9 Tce ja 1.0/1.2/1.3 malleja. Aika haaleeta. Tosin uusi Espace on kanssa 1.2. Euroopassa on vielä 1.5 dci malleja vielä tarjolla mutta ei Suomessa.

laguunikymmenen

Nuorempi jäsen
Tuollainen ennakkomyyntihinnasto on jäänyt talteen.

Edit: Poistin isomman liitetiedoston. Hintatiedoista kuva ohessa.

katso liitettä 18912
Onkohan lisävarustehinnastoa enää mistään saatuvissa. Jossakin oli maininta, että oranssi maksoi 1 600€ lisähintaa. Mitähä muita varusteita oli 300 Trophyyn lisämaksusta. Mitähän maksaa nyt 235/35X19 Continental contivikin contact kirkat alluperäisillä vnteilla.?

laguunikymmenen

Nuorempi jäsen
Nämä 9/2019 ennakkomyyntihinnastossa.

katso liitettä 20862
Kiitos Kimbe erittäin paljon. Olen miettinyt että ostaisin tällaisen auton kun on aina ollut vähän normaalia erikoisempi ja nopeampi auto. Kun en ole koskaan omistanut rellua niin vähän vain pelottaa kun takuu menee juuri umpeen miten Renault toimii ja onko odotettavissa suuria vikoja. Tottunut siihen että autoa pestään , vaihdan renkaat, imuroin yms. katselen nesteet ja huollatan merkkilikkeessä ( tutussa ) kjerran vuodessa. Vikoja ei sais olla.

Portti

Jäsen
Kiitos Kimbe erittäin paljon. Olen miettinyt että ostaisin tällaisen auton kun on aina ollut vähän normaalia erikoisempi ja nopeampi auto. Kun en ole koskaan omistanut rellua niin vähän vain pelottaa kun takuu menee juuri umpeen miten Renault toimii ja onko odotettavissa suuria vikoja. Tottunut siihen että autoa pestään , vaihdan renkaat, imuroin yms. katselen nesteet ja huollatan merkkilikkeessä ( tutussa ) kjerran vuodessa. Vikoja ei sais olla.

Kaikissa autoissa voi toki olla vikoja, niin myös näissä RS Meganeissa. Itse ostin vm. 2021 Megane RS 280:n elokuussa, ja siinä takuu on voimassa tähän syksyyn saakka. Minun RS:ssä on ollut pari vikaa, jotka olen ehtinyt takuuseen korjauttaa. Näitä ovat olleet peruutuskameran epätarkka kuva (kamera vaihdettiin uuteen), ja avaimettoman lukituksen toimimattomuus pakkaskeleillä (ovessa oleva lähetin vaihdettiin). Minun yksilössäni oleva moottorinlämmitin ei myöskään näytä olevan yhteensopiva auton järjestelmien kanssa kun lämmittimen käytön jälkeen mittaristoon tulee "Tarkista suihkutus" -ilmoitus.

Pikkujuttuja, eikä minun tiedossani ole, että näissä mitään vakavampia ongelmia näissä.

Omista kokemuksistani RS 280:n kanssa löytyy lisätietoa täältä:

laguunikymmenen

Nuorempi jäsen
Kaikissa autoissa voi toki olla vikoja, niin myös näissä RS Meganeissa. Itse ostin vm. 2021 Megane RS 280:n elokuussa, ja siinä takuu on voimassa tähän syksyyn saakka. Minun RS:ssä on ollut pari vikaa, jotka olen ehtinyt takuuseen korjauttaa. Näitä ovat olleet peruutuskameran epätarkka kuva (kamera vaihdettiin uuteen), ja avaimettoman lukituksen toimimattomuus pakkaskeleillä (ovessa oleva lähetin vaihdettiin). Minun yksilössäni oleva moottorinlämmitin ei myöskään näytä olevan yhteensopiva auton järjestelmien kanssa kun lämmittimen käytön jälkeen mittaristoon tulee "Tarkista suihkutus" -ilmoitus.

Pikkujuttuja, eikä minun tiedossani ole, että näissä mitään vakavampia ongelmia näissä.

Omista kokemuksistani RS 280:n kanssa löytyy lisätietoa täältä:
Kiitos Portti. Itellä lämmin talli, niin moottorilämmitintä en tarvitse. Luulisi, että ensimmäinen omistaja olisi korjannut jos nuo kertomasi viat olisivat tyyppivikoja. Vähän ajetut autot ovat siitä "ikäviä", että viat ilmaantuvat vasta takuun jälkeen. Onhan kuitenkin virhevastuu. Olen tutustunut jo aiemmin raporttiisi 280 heppaisesta punaisesta.

laguunikymmenen

Nuorempi jäsen
Kyllä nyt vi...taa. J.Rintajoupilla myynnissä ollut R.S. 6/2021 oranssi 10 000 ajettu myytiin tänään. Auto oli ollut yhdellä omistajalla. Ajettu vain kesällä. Väri tonic oranssi ja mukaan uudet 235/35X19 continental contiviking contact 7 renkaat alkuperäisillä Interlagos vanteilla, Bose- äänentoistojärjestelmä, hud- heijastusnäyttö ja mukautuva vakionopeudensäädin. Manuaalivaihteinen. Nettohinta ilman vaihtoautoa ja rahoitusta 34 000€.
Se on kun ihminen on aina töissä, niin ei kerkiä edes autokaupoille ennen kesälomaa.

kimbe

Tunnettu jäsen
Kyllä nyt vi...taa. J.Rintajoupilla myynnissä ollut R.S. 6/2021 oranssi 10 000 ajettu myytiin tänään.
Harmittava homma sinne. Näitä kun tulee ihan mielenkiinnosta seurattua, niin huomasin myös eilen, että oli hävinnyt myynnistä. Tuossa kun näkyi, että olit uuden viestin tänne eilen illalla laittanut, niin aiempien viestiesi perusteella tuli ensimmäisenä ajatus, että olet sen käynyt sieltä ostamassa. Mutta se olikin sitten joku muu.

laguunikymmenen

Nuorempi jäsen
Harmittava homma sinne. Näitä kun tulee ihan mielenkiinnosta seurattua, niin huomasin myös eilen, että oli hävinnyt myynnistä. Tuossa kun näkyi, että olit uuden viestin tänne eilen illalla laittanut, niin aiempien viestiesi perusteella tuli ensimmäisenä ajatus, että olet sen käynyt sieltä ostamassa. Mutta se olikin sitten joku muu.
Työkaverit lohduttelivat tänään että kyllä autoja löytyy. Kyllä varmaan autoja on mutta tuollaista ja noin vähän ajettua ei ole missään toista. Se toinen joka on nettiautossa myynnissä on automaatti jota en halua ja hinta on pitkä kuin itämeri. Mutta eihän töistäkään voinut luvatta pois olla ja Seinäjoelle matkaa 180 km. Näkenättä ja ajamatta en halunnut ostaa. Voihan pentele.

Akseli

Aktiivinen jäsen
^Vieläkö R.S. Megane kiinnostaa?
Kokkolassa Kamuxilla näyttäis olevan 2021 vuosimallin Megane R.S. 280 myynnissä.

Ylös Bottom