Aika komea paketti! Eikös tuohon saa kampanja-alennuksena vielä paremman varustetason alemman varustetason hinnalla? Käyttökokemukset tuosta autosta ja moottorista kiinnostaa kyllä kovastikin. Ulkonäöltään tuo on kyllä muikea. 8) Laitahan sitten kokemuksia kun saat auton alle.Ekomies sanoi:Tilaukseen lähti farkku Tce 130 Bose lisättynä mukautuvalla vakkarilla ja HUD näytöllä sekä lämmitettävällä ohjauspyörällä.Väriksi valikoitui Titanium harmaa.
Talvirenkaat aluvanteilla tuli kaupan päälle 8)
Posti toi viime viikolla "Intohimouutiset" mainoslehden ja siinä on kaikille Renaultin rakastajille ennakkotilaajan etuna myös farkkuun Supersyyskuun edut ,jos auto tilataan tässä kuussa ja rekisteröidään tänä vuonna.konjamiini sanoi:Ekomies: ok - siis uutta Sport Toureria voi jo nyt tavallaan tilata "tiskin alta" vaikka virallinen rellun kotisivu ilmoittaa, että ko. malli on tulossa syksyn aikana eikä siellä puhuta mitään esim. ennakkomyynnin aloittamisesta - siksi olin hieman ymmälläni luettuani yllä, että olet jo tilasnnut uuden Sport Tourerin.
Onnea vaan hankinnan johdosta - itse aion tilata alkuvuodesta joko uuden dCI Talismanin tai sitten dCI Sport Tourerin ja siitä kiinnostaa tuo diesel hybrid assist malli mikä se sitten lieneekään.
Kyllä nuo mainitut 5 syytä hankkia ST on juurikin itsellänikin mielessä+auton ulkonäkö 8)mariko sanoi:http://www.iltalehti.fi/autot/2016100822433984_au.shtml
- Samaa mieltä?
Meluisat rengasäänet johtuvat karkeakuvioisesta kuluneesta Suomalaisesta päällysteestä. Aja pätkä uudella ja vanhalla,niin huomaat eron. Itsekkin olen ollut samaa mieltä,että uudet autot meluaa enemmän,mutta eron huomaa kun päivittäin ajaa uudella ja vanhalla päällysteellä. Toki uudella päällysteellä kuulee paremmin tulevat laakeriremontitkin,kun meno on hiljaista. Tuo melu ei siis ole Renaultin vika. Meluisimpiakin uusia autoja on.ArskiGS sanoi:Iltalehti mainitsee saman vian mikä vaivasi jo III-koppaista Sport Toureria.
Rengasäänet, varsinkin takana.
Ei ainakaan lisää vetovoimaa autoa kohtaan.
Toki meluisat rengasäänet johtuvat karkeasta asfaltista. Toisissa autoissa ne vaan kuuluvat enemmän ja toisissa vähemmän.Fuego Turbo sanoi:Meluisat rengasäänet johtuvat karkeakuvioisesta kuluneesta Suomalaisesta päällysteestä. Aja pätkä uudella ja vanhalla,niin huomaat eron. Itsekkin olen ollut samaa mieltä,että uudet autot meluaa enemmän,mutta eron huomaa kun päivittäin ajaa uudella ja vanhalla päällysteellä. Toki uudella päällysteellä kuulee paremmin tulevat laakeriremontitkin,kun meno on hiljaista. Tuo melu ei siis ole Renaultin vika. Meluisimpiakin uusia autoja on.