HiTec
Eipä turhia höttyillä :)
- Viestejä
- 3 616
Vs: Megane II hammastanko
Ja yleensä noista kuulemma ekana menee nimenomaan se pelkääjän puoleinen pusla ja myöhemmin se kuskin puoleinen. Ja uusia puslia ei vaihto-osina löydy, vaikka aika selvää kulutustavaraa nuo tuntuvat Megu II:ssa olevan => koko hammastanko uusintaan muutaman euron puslien vuoksi 
Eli jos tuo homma menisi oikein, puretaan hammastanko pois, vaihdetaan puslat ja kasataan paketti uudelleen. Näpsäkkä tee-se-itse jannuhan vaikka sorvaa itse messingistä uudet, sopivat puslat tuohon tangon päihin, mutta ihan jokaisella ei tähän ole mahiksia :-\ No vastaavasti se paukkulanka versio samasta on tunkea vaikka alufoliota tms. tuonne puslan väliin jotta tanko kiristyy, mutta tuo ei ole pitkäikäinen vaihtoehto ja aika työläs se on tuokin. Vaan jos katsastuksesta ei läpi muuten mene eikä koko hammastankoa halua uusia, niin... :
Juuri tästä siinä on kyse. Itse käytän noista "rei'istä", tai niiden kauluksista nimitystä pusla, tiedä sitten onko ihan oikein mutta :Kinnkisa sanoi:Oman kokemukseni ja asiantuntevan huoltomiehen mukaan hammastangon päässä oleva reiät "väljistyvät" n. 150 tkm jälkeen jolloin kokeillessa sisemmässä raidetangon päässä tuntuu välystä vaikka todellisuudessa tanko pääsee liikkumaan ylös, alas ja sivulle siinä reiässä.
Eli jos tuo homma menisi oikein, puretaan hammastanko pois, vaihdetaan puslat ja kasataan paketti uudelleen. Näpsäkkä tee-se-itse jannuhan vaikka sorvaa itse messingistä uudet, sopivat puslat tuohon tangon päihin, mutta ihan jokaisella ei tähän ole mahiksia :-\ No vastaavasti se paukkulanka versio samasta on tunkea vaikka alufoliota tms. tuonne puslan väliin jotta tanko kiristyy, mutta tuo ei ole pitkäikäinen vaihtoehto ja aika työläs se on tuokin. Vaan jos katsastuksesta ei läpi muuten mene eikä koko hammastankoa halua uusia, niin... :