jmmv
Jäsen
- Viestejä
- 371
Vs: Megane II hammastanko
Mutta jos on auton tyyppivika(hammastanko) en lähtisi kyllä hajottamolta purkuosaa ostamaan jos 80tkm ajetussa autossa jo oireilee tuo vika.Tosin purkamoilta saa monia hyviä ja halpojakin osia joihinkin korjauksiin.Vetoniveliäkään en kyllä käytettynä ostaisi
Jallmari sanoi:HiTec sanoi:Eli jos hammastangosta (ja vetareista kun ovat finaalissa jo nekin, mutta ei pompannut niistä sentään katsastuksessa) laskua tulee lähemmäs 2.000€ (+työt) niin kyllä tulee nyt iso :'( Meganen kanssa. Onko tuohon olemassa jotain edullista korjaussarjaa, kun kerran tyyppivika on huoltomiehen mukaan kyseessä?
Juu edullinen korjaussarja (sopii myös vetareihin) on ehjä käytetty purkuosa.![]()
Mutta jos on auton tyyppivika(hammastanko) en lähtisi kyllä hajottamolta purkuosaa ostamaan jos 80tkm ajetussa autossa jo oireilee tuo vika.Tosin purkamoilta saa monia hyviä ja halpojakin osia joihinkin korjauksiin.Vetoniveliäkään en kyllä käytettynä ostaisi