Megane E-Tech Electric

Juha Hellsten

Renault kuski
Terve
MeganE kävi 180tkm huollossa. Edustus oli vaihtunut lohjalla, lohjanportin autosta PP-autoon. Nettivaraus oli laadukas, mutta vientiaikoja oli kaksi (klo 10.00 ja 12.00) ja soittoihin ei vastattu, eikä soitettu takaisin. Mutta normaali A ja B huolto, raitisilmasuodatin + 12V akun vaihto (424€), lisäksi tuulilasin korjaus (kiveniskemä) vakuutuksen piikkiin. Olisi ollut vielä latausluukun lukitustapin vaihto, mutta 445€ on liikaa 0,5h työstä. Kysyin osan hintaa, vähän päälle 300€ (657412776r), netistä löytyy orkkis 142€:lla. Täytyy tilata. Katsotaan sitten, kuka vaihtaa. Sisälokaria täytyy raottaa luukun kohdalta, että voi vaihtaa osan. Eli ei kovin vaativa homma. Kuukauden päästä täytyy katsastaa auto. Nyt tuntuu ajossa kaiken olevan kunnossa. Toissa päivänä latasin kotona 100%, sain rangea 431km, eli ihan ok.

Bärtl

Nuorempi jäsen
No oli tyyris. Mulla vaihdettiin merkkihuollossa Meganeen keväällä akku (kuitissa lukee BAT L1 50Ah 420A), joka maksoi 200e + työ 58e.

Huomenna menee auto tsekattavaksi. Se kuuluisa: "Akun lataus mahdotonta". Tämä voi tulla kalliiksi.
Mulla hävisi keväällä vikakoodin kuittauksella. Ei ole sen jälkeen kummitellut.

TtA

Nuorempi jäsen
Huomenna menee auto tsekattavaksi. Se kuuluisa: "Akun lataus mahdotonta". Tämä voi tulla kalliiksi.
Paljon sinulla on tullut kilometrejä Meganeen ja mitä vuosimallia?
Minulla on ”dc lataus mahdotonta” vilahtanut näytössä muutaman kerran.
Toivottavasti ei tule kalliiksi ja olisi hienoa jos viitsit jakaa tänne mikä löytyi syyksi.

Esme23

Jäsen
Paljon sinulla on tullut kilometrejä Meganeen ja mitä vuosimallia?
Minulla on ”dc lataus mahdotonta” vilahtanut näytössä muutaman kerran.
Toivottavasti ei tule kalliiksi ja olisi hienoa jos viitsit jakaa tänne mikä löytyi syyksi.
vm2023, kilometrejä n 63000.
Auto jäi nyt verstaalle, tekevät seuraavaksi eristysvastusmittauksen kunhan ehtivät, ehkä vielä tällä viikolla.
Mulla on vielä takuu voimassa enkä takuuehdoista löytänyt kohtaa jonka perusteella minä joutuisin maksumieheksi, riippumatta siitä mitä joudutaan korjaamaan. Näkee sitten miten käy.

Jaan tänne sitten kun saan lisätietoja viasta ja korjauksesta.

• Tykkää
Reactions: TtA
Ylös Bottom