Markun Scenic E-Tech 220 Esprit Alpine

markkul

Jäsen
Viestejä
293
epäonnistuneesti "CONNECTIVITY 3.3 USB" (huoltopaperissa maininta "Telematiikka ei suostu päivittymään", siinäpä se)
Rellun asiakaspalvelu pyysi olemaan yhteydessä huoltoon, ja huolto sanoi, ettei heillä ole keinoa tuohon, ehdottivat palata asiaan seuraavassa huollossa (eli ensi syksynä, jos ei vikoja tule).
 

vieillard

Nuorempi jäsen
Viestejä
6
Renault Suomen asiakaspalvelu tuntuu olevan vain välityspiste, joka ohjaa yhteydenotot joko jälleenmyyjille tai jälleenmyyjien huoltoon. Jokusen kerran ollut yhteydessä tuonne ja vain kerran saanut oikeaa palvelua - senkin vasta sen jälkeen kun kerroin saaneeni huollosta väärää tietoa.
 
Ylös Bottom