Mégane III

tuomas-82

Jäsen
Vs: Mégane III

Tässä on ennen ja jälkeen kuvat meikäläisen autosta... Makuasioitahan nämä on mutta ainakin omasta mielestä keula on ehdottomasti parempi noiden koristemuovien kanssa :)

Ennen:
Megane1.jpg

Jälkeen:

Megane2.jpg

T_White

Aktiivinen jäsen

tuomas-82 sanoi:
Tässä on ennen ja jälkeen kuvat meikäläisen autosta... Makuasioitahan nämä on mutta ainakin omasta mielestä keula on ehdottomasti parempi noiden koristemuovien kanssa :)

Ennen:

Jälkeen:

Ehdottomasti jälkimmäinen on paremman näköinen näin niinkuin vähän "ulkopuolelta" kommentoituna.

essentia-

Nuorempi jäsen

Sama täällä! Jos olis toisenvärinen auto ni vois itsekin suunnitella... Punasen kanssa voi näyttää vähän hassulta...

P

PM

Vieras

PM sanoi:
Hakkapeliitta 7 renkaiden meteli on kova. Jumputus kuulostaa tulevan takaa. Kokeeksi vaihdoin etu- ja takapään renkaat keskenään, ilman vaikutusta. Mitään värinöitä tai tärinää ei esiinny. Suuntavakavuus on paljon huonompi talvirenkailla.

Täytyy vetää iso osa Nokian renkaiden metelisyytöksistä pois - tällä kertaa vika oli enemmän autoliikkeessä ja vähän itsessäkin. Auton mukana toimitettujen tarvikevanteiden keskireikä oli 1mm liian suuri eikä soviterenkaita oltu laitettu mukaan. Noin pientä välystä en huomannut renkaita alle laitettaessakaan. Siitä sitä ylimääräistä meteliä aiheutui :o

Erittäin tyytyväinen olen myös tähän pieneen tuninkiin.

Jakz

Aktiivinen jäsen

Kyllä tekee paljon näköä keulaan nuo, kummassakin paaaljon paremman näkönen kun on kiinni 8)

Ranskanpulla

Nuorempi jäsen

Nuo koristepalat sopivat kaiken värisiin Megane III:iin. Oma on sininen ja hyvältä näyttävät. Auto näyttää paljon sporttisemmalta eli kunnon "all show no go" meininki.

Pappa

Jäsen

Kiva, kun voi joskus olla kanssanne samaa mieltä. ;) Tosi hyvän näköinen, vaikka epäilin, että mahtaako noilla olla vaaleammissa värissä suurtakaan merkitystä. Musta irvistys kapenee hillityksi varsin pienellä tempulla. Pakkohan nuo on laittaa omaankin vekottimeen. Viimasuojan joutuu vissiin modaamaan uusiksi?

3Gee

Aktiivinen jäsen

PM sanoi:
Erittäin tyytyväinen olen myös tähän pieneen tuninkiin.

Aika mukavaltahan tuo keula todella näyttää pienellä tuunauksella. :D Eikä näköjään estä lohkolämmittimen käyttöä, mitä vähän epäilin. Mulla on tuo lohkolämmittimen pistoke samalla kohtaa kuin PM:llä mutta toisella puolella autoa. Johto on vaan vedetty mielestäni amatöörimäisesti pohjapanssarin alle, jolloin auton alla oleva eturenkaan edessä oleva ilmanohjain on toisella puolella alempana kuin toisella. Lohkolämmittimen johto kun on siellä välissä. >:( Näyttää kaukaa katsottuna typerältä ja luulin jo kolhineeni sen johonkin mutta tuosta asennuksestahan se johtuu.

Ksenoneihinkin on näemmä panostettu. Nekin ovat ulkonäöltään vähän ärhäkämmät kuin halogeenit. 8)

Ostitteko muuten marmoritiskiltä vaiko nettikauppojen laajoista valikoimista? Siis nuo keulan "koristepalat".

E

einari

Vieras

Itse asiassa tuo tuunatun mallin keula on paremman näköinen kuin Megane III Sportin roikkuva alahuuli. Ainakin mustassa maskissa se näyttää vähän rujolta. Olikohan suunnittelijalla tarkoitus saada siitä keulalle jonkinlainen spoilerintynkä formulatyyliin? :-\

Strainer

Nuorempi jäsen

Meni taas mielenkiintoiseksi, Relluun vaihdettiin tuulilasi numero 3 paikalleen kuin myös vaihdekepin suoja + oli joku tehtaan jälkikorjaus tuuletinelementtiin tms.
Ja sitten hain auton huollosta, ajoin kotio, auto toimi niinku pitikin. kunnes tänä aamuna lähdin töihin niin 10 km jälkeen tietokone ilmoitti että engine failure. stop engine. Ennen ei oo moisia ongelmia ollut. muistelen lukeneeni täältä että joillain on ollut noita kylmällä säällä. (tosin tänään lämpötila oli +-0). Mikäs noissa tapauksissa on ollut hoitona? Koneena on tuo 1,9dci.

E

einari

Vieras

Strainer sanoi:
...oli joku tehtaan jälkikorjaus tuuletinelementtiin tms.

Mulle myös soiteltiin liikkeestä johonkin "kampanjaan", että pitäisi asentaa joku lämpöpelti tms autoon. Koko härpäkettä ei ole Suomessa, vaan piti tilata tehtaalta. Nyt sitä on odotettu jo useampi viikko enkä ole saanut vieläkään mitään tietoa osan saapumisesta. En ole edes oikein saanut selvää vastausta, mikä se hökötys oikein on, mutta kai se on tarpeellinen, kun siitä ihan tehtaan puolelta kampanjoivat. Kuulemma kyseessä on vain "vartin säätö"...

3Gee

Aktiivinen jäsen

Strainer sanoi:
+ oli joku tehtaan jälkikorjaus tuuletinelementtiin tms.
Ja sitten hain auton huollosta, ajoin kotio, auto toimi niinku pitikin. kunnes tänä aamuna lähdin töihin niin 10 km jälkeen tietokone ilmoitti että engine failure. stop engine. Ennen ei oo moisia ongelmia ollut. muistelen lukeneeni täältä että joillain on ollut noita kylmällä säällä. (tosin tänään lämpötila oli +-0). Mikäs noissa tapauksissa on ollut hoitona? Koneena on tuo 1,9dci.

Eipä ole mulla mitään havaintoa tällaisesta tuuletinelementinvaihtokampanjasta. Ei siis koske omaa autoa tai sitten kukaan ei ole vain huomannut ilmoittaa mitään. :-\

Mulla on se käsitys, että nuo engine failure-probleemat ovat koskeneet enemmänkin pikkudieselillä olevia autoja. Vai onko 1.9dCi-koneella olevia autoja vain niin harvassa, että ne eivät ole tulleet täällä esiin. Mulla ei ole omaa kokemusta ko. vaivasta mutta tätä ketjua kahlaamalla varmaan löydät jotain.

liisanpuisto

Jäsen

3Gee sanoi:
Strainer sanoi:
+ oli joku tehtaan jälkikorjaus tuuletinelementtiin tms.

Eipä ole mulla mitään havaintoa tällaisesta tuuletinelementinvaihtokampanjasta. Ei siis koske omaa autoa tai sitten kukaan ei ole vain huomannut ilmoittaa mitään. :-\

Mulla on se käsitys, että nuo engine failure-probleemat ovat koskeneet enemmänkin pikkudieselillä olevia autoja. Vai onko 1.9dCi-koneella olevia autoja vain niin harvassa, että ne eivät ole tulleet täällä esiin. Mulla ei ole omaa kokemusta ko. vaivasta mutta tätä ketjua kahlaamalla varmaan löydät jotain.

Itsellä 1.4t koneella ja "Engine Failure Hazard - Stop Engine" ilmoitus tuli viime talvena pariin otteeseen...eli niin disuissa kuin bensoissa löytyy samaa vikaa ... kaasuläppää valitteli vikakoodeissa tuossa aikaisemmin syksyllä kun tiepalvelun jouduin soittamaan paikalle ... saas nähdä mitä talvi tuo tullessaan!

Petteri75

Jäsen

Navigaattori vain etsii ja etsii, eikä löydä mitään. GPS-signaalin katoamisesta ei ole kyse, koska kännykäkin ohjasi kotiin. Auto vaihtoon?
Valot sammuivat itsestään ollessaan 0-asennossa (halogeenit), vain käyttö pitkillä palautti ne. Auto vaihtoon?

3Gee

Aktiivinen jäsen

Petteri75 sanoi:
Navigaattori vain etsii ja etsii, eikä löydä mitään. GPS-signaalin katoamisesta ei ole kyse, koska kännykäkin ohjasi kotiin. Auto vaihtoon?
Valot sammuivat itsestään ollessaan 0-asennossa (halogeenit), vain käyttö pitkillä palautti ne. Auto vaihtoon?

Auto vaihtoon tai huoltoon kumpi nyt sitten tuntuu mukavammalta. ;) It´s a free world!

ville_te

Jäsen

Petteri75 sanoi:

Auto vaihtoon vaan.

E

einari

Vieras

Petteri75 sanoi:
Kyllä se vaihto on varsin varteenotettava vaihtoehto. Noilla oudoilla sähköhäiriöillä / -vioilla on taipumus vain lisääntyä ajan kuluessa. Mikäli heti alku näyttää tuollaiselle, en laittaisi lanttejani likoon sen puolesta, että ne viat saadaan ylipäänsä koskaan hallintaan.

essentia-

Nuorempi jäsen

Petteri75 sanoi:

Mulla samantyyppinen feelu, paitsi että navi löytää kyllä signaalin, muttei suostu kirjoittamaan reittiä. Sanoo vaan että reittiä ei löydy. Joskus auttaa uudelleenkäynnistys, joskus pitää ottaa kortti pois ja laittaa takaisin. Marmoritiski sanoi että kanattas päivittää kartat eka ja jos se ei auta niin sitte huoltoon...

Ylös Bottom