Kadonnut Radion koodi ja koodin purku-ohjelma.

m1lla

Nuorempi jäsen
Kiitos paljon, satuinpa googlaamaan nyt myös itse tuon koodiston millä voisi onnistua ja onnistuihan se. Aina oppii uutta :)

Kaarisaa

Nuorempi jäsen
Grand Scenic vm-07 peruutusvalot&-tutka ei toimi. Koittivat korjata mutta ei tullut muuta kuin laskua ja lähetys merkkihuoltoon. Kotimatkalla huomasin että radio ei enää toimi vaan pyytää koodia.

Painoin 1 ja 6 pohjaan ja seuraava teksti tuli: COD 5845 tai sitten S845 ei noista erota. Osaisiko joku laskea koodin jolla saadaan radio taas toimimaan? Kiitos! :)

EDIT: Jes, täältähän se löytyi ja heti lähti soimaan:

Viimeksi muokattu:

brrrr

Nuorempi jäsen
Moro, akun tyhjeneminen jälkeen mankka kyselee koodia. Osaisiko joku kertoa millä saa auki? Mankan viivakoodin alta L000. Kiitos!

Renullapääsee.

Nuorempi jäsen
Josko nyt uskaltais ottaa akunkengän irti pakarin hitsauksen ajaksi. Kumma ettei noita koodeja säilytetä vaikka radion ohjekirjassa.. yritin itse hakea koodia mutta en sitten osannut.
Ei sitä akunkenkää tarvitse ottaa irti pakoputken hitsauksen ajaksi. Ei hitsausvirta kierrä lataussäätimen kautta. Itse olen hitsaillut autoja 30 vuotta ja kertaakaan ei ole mennyt latausdiodit.

pkilpo

Nuorempi jäsen
My Renault -sovellus puhelimeen ja siihen VIN::llä auto niin antaa radion koodin. Kunhan ei ole joskus vaihdettu toisesta autosta radio.
Tämä on paras, helpoin ja turvallisin ratkaisu kuin hämärät apit, Dacian omistaja voi käyttää MyDacia appia. Vaikka ei olis sen sähköisiä palveluja ostettuna niin auton infosta löytyy se radion koodi. VIN koodin kysyy alussa kun olet rekisteröitynyt. Sen saa Traficom:sta esmes. Ei tartte irrotella radiota tai muutakaan.

kimbe

Tunnettu jäsen
VIN koodin kysyy alussa kun olet rekisteröitynyt. Sen saa Traficom:sta esmes.
Ellei nyt Traficomin palveluihin asti vaivaudu, niin vaikka tuulilasin alareunasta, tai tyyppikilvestä jostain B-pilarin läheisyydessä, tai rekisteriotteesta / katsastustodistuksesta, tai...

Ylös Bottom