3907
Paljon kiitoksia!
0366A830 kyselee koodia ja google sen jo kertoikin.
Kiitos avusta!Minä kokeilisin 7975.
1933Megane -07 koodi hukassa. Osaisiko joku kertoa
Josko nyt uskaltais ottaa akunkengän irti pakarin hitsauksen ajaksi. Kumma ettei noita koodeja säilytetä vaikka radion ohjekirjassa.. yritin itse hakea koodia mutta en sitten osannut.
My Renault -sovellus puhelimeen ja siihen VIN::llä auto niin antaa radion koodin. Kunhan ei ole joskus vaihdettu toisesta autosta radio.Josko nyt uskaltais ottaa akunkengän irti pakarin hitsauksen ajaksi. Kumma ettei noita koodeja säilytetä vaikka radion ohjekirjassa.. yritin itse hakea koodia mutta en sitten osannut.
Ei sitä akunkenkää tarvitse ottaa irti pakoputken hitsauksen ajaksi. Ei hitsausvirta kierrä lataussäätimen kautta. Itse olen hitsaillut autoja 30 vuotta ja kertaakaan ei ole mennyt latausdiodit.Josko nyt uskaltais ottaa akunkengän irti pakarin hitsauksen ajaksi. Kumma ettei noita koodeja säilytetä vaikka radion ohjekirjassa.. yritin itse hakea koodia mutta en sitten osannut.
Mainiota tuo tietääkiitos teille kaikille varsinkin Kimbelle kun antoi tuon koodin.Ei sitä akunkenkää tarvitse ottaa irti pakoputken hitsauksen ajaksi. Ei hitsausvirta kierrä lataussäätimen kautta. Itse olen hitsaillut autoja 30 vuotta ja kertaakaan ei ole mennyt latausdiodit.
Tämä on paras, helpoin ja turvallisin ratkaisu kuin hämärät apit, Dacian omistaja voi käyttää MyDacia appia. Vaikka ei olis sen sähköisiä palveluja ostettuna niin auton infosta löytyy se radion koodi. VIN koodin kysyy alussa kun olet rekisteröitynyt. Sen saa Traficom:sta esmes. Ei tartte irrotella radiota tai muutakaan.My Renault -sovellus puhelimeen ja siihen VIN::llä auto niin antaa radion koodin. Kunhan ei ole joskus vaihdettu toisesta autosta radio.
Ellei nyt Traficomin palveluihin asti vaivaudu, niin vaikka tuulilasin alareunasta, tai tyyppikilvestä jostain B-pilarin läheisyydessä, tai rekisteriotteesta / katsastustodistuksesta, tai...VIN koodin kysyy alussa kun olet rekisteröitynyt. Sen saa Traficom:sta esmes.