Onko 2 eri huoltofirmassa käytetty?Mulla meni ensiasennusrenkaat sisäreunasta, auraus oli pielessä. Nyt vaihdoin heinäkuussa uudet renkaat, vajaa 10tkm ajettu ja nyt sisäreuna loppu.
Voiko nyt olla auraus pielessä?Nyt vaihdoin heinäkuussa uudet renkaat, vajaa 10tkm ajettu ja nyt sisäreuna loppu.
Ei ollut auraus pielessä, pitänee käydä vielä jossain muualla kuin merkkihuollossa..Voiko nyt olla auraus pielessä?
Tosin mulla oli ratti selvästi vinossa ennen kuin säädettiin kulmat.
Onko jo tiedossa joku merkki ja malli, jonka kanssa ei ole useamman vuoden käytön aikana mitään ongelmia tekniikan tai huollon kanssa?Minä aion äänestää jaloillani toiseen merkkiin.
Enpä ole vielä päättänyt, kun ei ole ihan vielä ajankohtaista. Meillä on taloudessa myös -19 Ford Fiesta jolla on kohta ajettu 70tkm. Se vekotin on ollut täysin viaton. Siihen leiriin saattaa kallistua valinta. Fiesta menee samaan aikaan pois kuin tuo Cliokin. Voimme kohtapuoleen vähentää yhden auton taloudesta, joten sinänsä mukava vaihto, kun kaksi lähtee ja yksi tulee. Toisaalta vaimon käyttöprofiiliin istuisi mainiosti myös pienehkö täyssähköauto. Toki vaimonkin mielipiteellä on suuri vaikutusarvo. Vaikkakin minähän sen viimeisen sanan sanon sängyn alta "kyllä rakas".Onko jo tiedossa joku merkki ja malli, jonka kanssa ei ole useamman vuoden käytön aikana mitään ongelmia tekniikan tai huollon kanssa?
Mielestäni on melko outoa, kun ongelma selvästikin on tiedossa ettei nelipyöräsuuntaus ole ohjelmassa ensihuollossa. Itse ainakin maksaisin mielelläni muutaman kympin lisää kuin hetken päästä laittaisin muutaman saturaisen renkaisiin nelipyöräsuuntauksineen.Tai sit pitää kerätä porukka ja tehdä valitus kuluttaja-asiamiehelle ja pyytää korvausta.
Ok. melko harvinainen yksilö osunut teille kohdalle. Kyseessä valmistaja / maahantuoja, joka ei korvaa kuluttajille edes tyyppivikana reilusti alle sadantuhannen porsivia moottoreita. Meillä ollut perheessä kyseisen valmistajan auto useita vuosia, ja melkoista sekoilua on ollut huollon ja maahantuojan toiminta, lukuisine takaisinkutsuineen. Jos en takuuajan jälkeen olisi itse huoltanut ja korjannut, niin melkoisen kalliiksi olisi Ford tullut.Meillä on taloudessa myös -19 Ford Fiesta jolla on kohta ajettu 70tkm. Se vekotin on ollut täysin viaton. Siihen leiriin saattaa kallistua valinta.
Minua ihmetytti alusta asti Fordin 30tkm öljynvaihtoväli. Meidän kikottimeen ne on vaihdettu n. 15tkm välein. Voisikohan tuossa öljynvaihtovälissä olla syy pikkuturbojen porsimiseen. Tämähän ei tähän edes kuuluis. Sorry ja yritän pitäytyä aiheessa.Ok. melko harvinainen yksilö osunut teille kohdalle. Kyseessä valmistaja / maahantuoja, joka ei korvaa kuluttajille edes tyyppivikana reilusti alle sadantuhannen porsivia moottoreita.
Soittivat viikolla että varaosaa ei saa komponenttipulan takia tällä hetkellä mistään, joku päivitys on tullu ja koittavat sillä ”herätellä” nettiyhteyttä.Telematiikkaboksi menee vaihtoon, varaosan saannissa vaan vaikeuksia.