Vaahteramaki
Jäsen
Ajokkini on plug-in hybridMiten lie täyssähköissä toteutettu,
Ajokkini on plug-in hybridMiten lie täyssähköissä toteutettu,
En tiedä kuinka paska auto tai akku täytyy olla ettei käynnisty ilman esilämmitystä, mutta mitään järkeä siinä ei ehkä ole jättää lämmittämättä!Auto on kyllä vielä hyvin käynnistynyt kylmänäkin eikä ole sähkön säätämiseksi käytetty lohkolämmitintä.
Kai nyt auton omistaja itse omat liittymät tilaa ja sen mukaan auto näyttää mihin verkkoon puhelin yhdistetty. En tiedä miten verkkovierailut toimii suomen sisällä, että käyttävätkö jossain tilanteissa kilpailijoidensa verkkojaOnkos muilla vaihtunut operaattori autossa? Aiemmin luki Sonera, nyt lukee dna.
Ei näihin autoihin mitään liittymiä tilata, eikä puhelinta ole yhdistetty auton järjestelmään.Kai nyt auton omistaja itse omat liittymät tilaa ja sen mukaan auto näyttää mihin verkkoon puhelin yhdistetty.
Mulla -21 Captur ja ajettu 114 tkm. Leima tuli ensimmäisestä katsastuksesta.Käytin Capturin ensimmäisessä katsastuksessa, leima tuli.
Älyttömän kauan syynäs mun autoo, toinen katsastaja kerkes 2 autoo kattoo samassa ajassa.Mulla -21 Captur ja ajettu 114 tkm. Leima tuli ensimmäisestä katsastuksesta.
Olis varmaan halunnut pompauttaa Renaultin, että tilastot pysyis huonona... Kyllä sen niin monessa paikkaa huomaa, kun asenne on niin ranskalais vastaista. Sitten, kun lukee saksalais autojen foorumeita ja yleensäkkin nettiä, niin kaikenlaista valitusta moottoreista, voimansiirroista ja vikavalojen palamisesta kirjoitellaan, niin siellä on näitä parempia VAG ja muita saksalais autoja murheineen, eikä ole mitään halpoja korjauksia... Silti aina yleistetään se ranskalaisuus huonouteen....Älyttömän kauan syynäs mun autoo, toinen katsastaja kerkes 2 autoo kattoo samassa ajassa.
Oisko keulan osien takia tarkempaa, puslat ja nupit mistä tääläkin on kirjoitettu.
Eikä mitä, ihasteli vaan hienoa kulkinetta ja mietti, että jos kaikilla olisi tällaisia autoja niin kyllä olisi katsastajan työ niin paljon helpompaaÄlyttömän kauan syynäs mun autoo, toinen katsastaja kerkes 2 autoo kattoo samassa ajassa.
On surkeaa tasoa, vuosi sitten huollettiin eikä alkanut toimiin kunnolla.Onko muiden mielestä ilmastoinnin teho surkeaa tasoa? Omani tuntuu ainakin tosi huonolta.
Kiitos nykyisen WLTP-kulutus mittauksen, se kun tehdään myös ilmastointi päällä..Ei kyllä erityisen kylmäksi saa että takkia tarvisi.
Olen vaan huomannut vuosien varrella että muun merkkisten autojen ilmastointi viilentää kylmemmäksi.
Kysyin huollosta että onko EU rajoittanut ilmastoinnin tehoja kun ennen tuntui olevan viileämpiä autoja niin vastasi että ei ole.Kiitos nykyisen WLTP-kulutus mittauksen, se kun tehdään myös ilmastointi päällä..
Ei se EU ole tietenkään rajoittanut, ja miksi olisi?Kysyin huollosta että onko EU rajoittanut ilmastoinnin tehoja kun ennen tuntui olevan viileämpiä autoja niin vastasi että ei ole.
Heitin vaan kysymyksen kun EU välillä rajoittaa eri asioita.Ei se EU ole tietenkään rajoittanut, ja miksi olisi?
Meillä vaihtui myös Sonerasta DNA:han.Onkos muilla vaihtunut operaattori autossa? Aiemmin luki Sonera, nyt lukee dna.
katso liitettä 20648