Mikä auto?Ilmeisesti jotain laitailee kun pitkin iltaa tuli uusia ominaisuuksia tuohon appiin. Tänään sitten päivällä hävisi virheilmoituskin.
Ostettua jatkotakuuta ei näytä.
saako jatkotakuusta mitään todistusta itselle, vai onko se vain kuulopuheen varassa.
Mulla oli Capturissa jatkotakuu-paperi hansikaslokerossa.Jatkotakuusta ei ole edes mitään dokumenttia
Kaikissa Renaulteissa on paperinen huoltokirja. Renaulteissa ei ole sähköistä huoltokirjaa. Paperinen ei ole välttämättä uutena hanskalokerossa valmiina, vaan sen saa ensimmäisen huollon yhteydessä.Clion mukana tuli sentään perinteinen paperinen huoltokirja . Ehkäpä tuo MyRenault -sovellus kehittyy ajan mittaan, onko siihen tullut usein päivityksiä?
Paperinen ei ole välttämättä uutena hanskalokerossa valmiina, vaan sen saa ensimmäisen huollon yhteydessä.
No kun paperista käyttöohjekirjaa ei uusissa enää oleEikös huollot merkata käyttöoppaan loppuun?
Eli ei ole erillistä ”huoltokirjaa”.
katso liitettä 21699
Minä sain Rafaleen ensimmäisen vuosihuollon yhteydessä huoltokirjan, ja jatkotakuupaperikin löytyy.Mjoo, mullekin sanottiin v. 2024, että "autoihin tullaan toimittamaan huoltokirja", mutta ei ole vielä näkynyt, edes ensimmäisessä määräaikaishuollossa 9/2025, voisi mielenkiinnosta kysellä syksyllä sen perään. Sanoivat silloin myös, että 4 vuoden takuusta olisi pitänyt auton mukana tulla joku paperi, no ei tullut, oli vain se tehtaan 2-vuotistakuupaperi.
Millä tavalla tuntuu huonolle?Rellu 5 e-tech ovilappusessa rengaspaineiksi suositellaan eteen 2,3 ja taakse 2,1.Huollossa pistivät sekä eteen,että taakse 2,6,joten ihan vaan kysyn onkohan tämä ihan oikein,kun tuntuu että ei olisi hyvä ajaessa vai onko se vaan tunne.
Kiitti,annetaan sitten olla,jotenkin tuntui,että olisi vähän kovemman tuntuinen ehkä äänikin,mutta voi olla kuvitelmaa.Ajellaan näin.Millä tavalla tuntuu huonolle?
Itse pidän aina kaikissa autoissa vähintään 0.5 baria suositusta isompia paineita, on parempi ajotuntuma.
Itse seuraan valmistajan suositusta, on parempi ajotuntuma.Millä tavalla tuntuu huonolle?
Itse pidän aina kaikissa autoissa vähintään 0.5 baria suositusta isompia paineita, on parempi ajotuntuma.