"Face lift 2019->" Kadjarissa ei ole sellaista nappulaa enää. Luulen että siinä joutuu tekemään järjestelmään oman "pimeäajo" profiilin missä keskinäytön valoisuus on säädetty tosi alas. Toiminee Meganessakin.Kadjarissa se löytyy kun painaa näytöllä oikean alakulman kuvaketta
Kyllä se olikin samalla tavalla uudemmassakin, samassa valikossa. En ollut sitä ikinä käyttänyt.Kiitos tiedosta, ei tarvitse enää ihmetellä minne se nappula on kadonnut.
Tässä vielä se Kadjarin vanhempi valikko
katso liitettä 20563
Aijai aijai, Android Autokin toimii...Kiitos tiedosta, ei tarvitse enää ihmetellä minne se nappula on kadonnut.
katso liitettä 20563
Kiitos tiedosta, ei tarvitse enää ihmetellä minne se nappula on kadonnut.
katso liitettä 20563
Mulla oli yhdessä c5 sitikassa "night panel" nappi.Toki tuossa ollaan aika kaukana vielä Saabin muinaisesta Night Panel -toiminnosta..![]()
Juuri näin. Harvemmin sitä muuta kaipaa kun ajonopeuden. Tai olisi edes näppärä näyttöjen himmennys, mutta on vain valikoiden kautta...Mulla oli yhdessä c5 sitikassa "night panel" nappi.
Ihmettelen että miksi ei kaikissa autoissa ole!
Näin on Kadjarissakin, syttyy valkoinen lamppuikoni ja A. Sitten pystyy automatiikan oletettavasti sammuttamaan valikosta, miksi on mysteeri. Saahan vilkkuviiksestä valittu ihan normi manualivalot. Pitäisi melkein kokeilla mitä se tekee.Olisiko meganessakin ollut kiertokytkin "auto" asentoon ja viiksi eteen, eli pitkät päälle.
Tuolloin säätelee pitkiä ja lyhyitä automaattisesti.
Nykysessä Capturissa se on ainakin näin.
Tuossa 1.2TCE ongelmia.Olikos näissä TCe-koneissa joku tietty versio, jota kannattaisi vältellä?
luiginpaja.fi