Viimeisimmät tapahtumat

• P
    piirellu vastasi keskusteluun MyRenault.
    Onko muilla sovelllus toiminut tänään? Itse en pääse kirjautumaan sisään.
  • T
    tippa77 reacted to Mentula Lantrasi's post in the thread EGR P049A P049B P0380 Vikakoodit with Tykkää Tykkää.
    Kirjoitan aiheesta siksi, josko tästä olisi jollekin apua. Itse selasin nettiä päästä päähän enkä löytänyt EGR-ongelmiin liittyen...
  • M
    Säädin tuon automaatti-dashcamin herkimmälle tasolle, mutta ennen kuin ehdin tiputtamaan rouvan pois kyydistä ja testaamaan jonkinlaista...
    • IMG_0739.jpeg
  • J
    Onko tässä.sellainen: https://sgm-pieces.com/product/brake-cylinder-cylindre-de-roue-o-2857-3/ En tuota itse löytänyt mutta googlen...
  • S
    Olisko jollain tietoa SG 2 takapyörän jarrusylinterin halkaisijasta? Alpo S
  • C
    Kiitos vastauksesta! Myyjäliikkeen oma yhteistyökumppani ei osannut tehdä mitään, joten auto jonottaa Auto Bassadonen huoltoon 3.7...
  • C
    Captur E-TECH <3 reacted to bornwinner's post in the thread Captur E-TECH Plug-in hybrid with Tykkää Tykkää.
    -sähköjärjestelmä herja tarkoitti minun kohdallani automaattivaihteiston vaihtoa öljyvuodon takia (joskus sähkömoottorikin joudutaan...
  • B
    -sähköjärjestelmä herja tarkoitti minun kohdallani automaattivaihteiston vaihtoa öljyvuodon takia (joskus sähkömoottorikin joudutaan...
  • M
    Dashcam oli näköjään tuossa aiemmin tallentanut parit videot siten, että etu- ja takakameroiden kuvissa oli neliönä kaikkien neljän...
  • pequ
    pequ reacted to Eki13's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Koitappa valittaa tuosta ongelmasta merkkihuollossa niin josko ne asentaisi sulle siellä 283C38616R tai 283C38184R kun ei niitä...
  • E
    Eki13 reacted to pequ's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Juhannusajelulla Easy Link taas möksähti kesken navigaattorin räpläämisen. Ei edes rebootannut näytön virtanapista. Vain radio toimi...
  • E
    Eki13 vastasi keskusteluun Clio-V.
    Koitappa valittaa tuosta ongelmasta merkkihuollossa niin josko ne asentaisi sulle siellä 283C38616R tai 283C38184R kun ei niitä...
  • K
    Kiitos Otto. Olen yhteydessä tuonne Autoartikkeliin
  • K
    Kent Schulmann reacted to otto's post in the thread Renault 4 moottorin osia with Tykkää Tykkää.
    huuto.net ja tori.fi löytyy jotain kun selaa kunnolla, autoartikkeli vantaalla. myös tipparelluun erikoistuneita varaosamyyjiä on...
  • pequ
    pequ vastasi keskusteluun Clio-V.
    Juhannusajelulla Easy Link taas möksähti kesken navigaattorin räpläämisen. Ei edes rebootannut näytön virtanapista. Vain radio toimi...
Ylös Bottom