Viimeisimmät tapahtumat

• J
    80 tkm ajettu 140TCe Kadjar, ei syö tämäkään yhtään. Ainut "vika" on ollut viime talven kovien pakkasten aikana Tarkista saasteenesto...
  • J
    Juntunen vastasi keskusteluun Clio-V.
    0W-20 on tyypillisesti ns. polttoaineensäästö-öljy ja sitä valmistaja suositelee virallisesti vain siksi, että sillä päästään lähemmäs...
  • P
    pequ reacted to jani1977's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Castrol gtx 5w30 rn17. Tuota käytin itse mut oli tce100. Alkuperäisiä öljysuodattimia saa puolasta muovikuppeineen alle 10e/kpl...
  • C
    clio vastasi keskusteluun Dacia MediaNav.
    Osaisiko kukaan neuvoa onko tässä värkissä itsessään sulake joka olisi voinut kärähtää? Jos on niin onko helppo vaihtaa? Tai sitten...
  • jani1977
    jani1977 vastasi keskusteluun Clio-V.
    Castrol gtx 5w30 rn17. Tuota käytin itse mut oli tce100. Alkuperäisiä öljysuodattimia saa puolasta muovikuppeineen alle 10e/kpl...
  • N
    nemola vastasi keskusteluun Alpine sähköautot.
    Nyt ei lue enää "Tulossa Suomeen" vaan "Tulossa Suomeen. Ole ensimmäisten joukossa kuulolla." (alpinecars.fi). Toivottavasti jotain...
  • N
    naksu reacted to kurtsi's post in the thread 1.4 TCe with Tykkää Tykkää.
    Vs: 1.4 TCe Entäs jano? Turbolla ryyditetty puolimoottori jaksaa syödä ilmeisen riittävästi pensaa, vai kerkesitkö vilkuilla...
  • MTI
    MTI vastasi keskusteluun Kokemuksia 1.3 TCe moottorista.
    Ei ainakaan 100tkm ajettu dusteri syö yhtään öljyä.
  • Tippa123
    Tippa123 loi uuden ketjun Tipparellun taka-akseli alueelle Ostetaan.
    Haussa olisi tipan koko taka-akseli. Voi olla myös raato jos pitää itse purkaa. Mielellään kymenlaakson lähettyviltä mutta reissua tulee...
  • Y
    yason vastasi keskusteluun Kokemuksia 1.3 TCe moottorista.
    Entäs taas yhtä vuotta myöhemmin? Kiikarissa 1,3 TCe 160, 150 tkm ajettu. Onko öljynkulutus ongelma näillä moottoreilla?
  • P
    pequ vastasi keskusteluun Clio-V.
    Mitä moottoriöljyä olette käyttäneet Clion TCe 90 -koneessa? Oman huoltokirjassa on vaatimuksena Castrol RN17FE 0W20, mutta Suomen...
  • P
    pequ reacted to Fuego Turbo's post in the thread Captur E-TECH Plug-in hybrid with Tykkää Tykkää.
    Epäilen tuota suuresti. Tällä hetkellä vaihdossa ei haluta noita ihan kauheasti. Bensa versiossa hyvityshinta on parempi. Kokkolan...
  • hhelminen
    hhelminen vastasi keskusteluun Dacia MediaNav.
    Ainakin Clio IV ja Capturissa samaisen soittimen kehys lähtee irti ihan kampeamalla, kehyksen alla on itse soitin neljällä ruuvilla kiinni.
  • V
    ViBES vastasi keskusteluun Renault 5 EV (e-tech).
    Jahah femma oli taas palauttanut tehdasasetukset, tai ainakin keskikulutus sun muut oli nollaantuneet ja vilkku pimputti keskitasolla...
  • C
    clio vastasi keskusteluun Dacia MediaNav.
    Ei auttanut. Nopeuden rajoitin toimii. Onkohan tuossa värkissä oma sulake jossain? Kuinka tuon Medianavin saa irti käsiinsä...
Ylös Bottom