Mustis v6
Aktiivinen jäsen
- Viestejä
- 2 200
Oon tässä pari viikkoa viestitelly "asiakaspalvelun" kans ja lähetelly kuvia, koulutodistuksia ja takuulappuja. Seuraavaksi pitäs lähettää särkynyt osa omalla kustannuksella niille ja toivoa että joskus korvaisivat jotakin.
Asiakaspalvelulle kouluarvosana 6.
Muuten olisi nelonen mutta viestit on aina ystävällisiä ja kohteliaita ja viime viikolla oikeen soittivat(!).
Varmaan vaikutti kun lähetin suhteellisen kiukkuisen viestin missä mm. linkitin Eu.n kuluttajasuojasta juttua.
Paljon vihtii mies värkätä 45è.n arvoisen kampiakselin siivan eteen mutta on menny jo periaatteen puolelle.
En ees yritä liittää sähköpostiketjua tähän ku en osaa eikä kukaan viittis sitä kuitenkaan kahlata läpi.
Asiakaspalvelulle kouluarvosana 6.
Muuten olisi nelonen mutta viestit on aina ystävällisiä ja kohteliaita ja viime viikolla oikeen soittivat(!).
Varmaan vaikutti kun lähetin suhteellisen kiukkuisen viestin missä mm. linkitin Eu.n kuluttajasuojasta juttua.
Paljon vihtii mies värkätä 45è.n arvoisen kampiakselin siivan eteen mutta on menny jo periaatteen puolelle.
En ees yritä liittää sähköpostiketjua tähän ku en osaa eikä kukaan viittis sitä kuitenkaan kahlata läpi.