Twingo III

Tmex

Clio IV
Vs: Twingo III

Siis hä, juttu alkaa tarinalla etuvetoisen Twingon vanhentumisesta :) Tämä Tuulilasin tarinan iskijä taitaa olla toimiston kesäduunari :) Takapotkuhan tuo nykyinenkin Twingo on.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Viikon vitsi! Vai salakuvissa... Uutta taitaa olla puskuri ja maski ja valot. Phase 2 toi on, ei mikään uusi malli...

Tmex

Clio IV

Tuulilasi alkaa olla iltapäivälehtien tason alapuolella autojutuissaan. Klikki mediaa.

tipi71

Jäsen

Kysymyksiä kokemuksista takamoottorisesta Twingosta. Ollaan vaimolle hommaamassa uutta autoa ja silmiin on osunut Autoverkkokaupassa näitä 15 tkm ajettuja Twingoja. Ostopaikkana tuo houkuttaa, koska rahoituksen saa täysin kuluitta ja hinnat pyörii 9000e kieppeillä.
Eli kannattaako ostaa, vai katsella muita kulkupelejä?
Ajot tulee olemaan pääsääntöisesti pk-seudun taajamaa ja kehällä ajelua, n.6000-8000 km/ vuosi.

riilii

Nuorempi jäsen

Twingo ollut nyt reilun vuoden, tyytyväinen olen. Koska on paljon lyhyttä ajoa, kannattaa laittaa ylläpitolaturi, laitatin ekan huollon yhteydessä. On ketterä ja miellyttävä, lisäksi selkävaivaisena tykkään erityisesti siitä, että kuskin penkki on korkeussäädettävä, korkealle on helpompi mennä ja tulla pois...

Ei ole ollut ongelmia, paitsi tuo ylläpitolaturi olis pitänyt laittaa heti alkuunsa, viime talvena piti kerran ladata, ohjaustehostin moitti virran heikkoutta. Tosin varoitusvalo sammui ja alkoi pelata muutaman kymmenen metrin ajon jälkeen.

kasalahkoaa

Nuorempi jäsen

Hei.

Twingoa olen ajatellut seuraavaksi autoksi. Olen lukenut paljon huonoa tuosta ajonvakautuksesta ja tiedustelisinkin, että onko sitä poiskytkettävissä mitenkään?

Digip

Jäsen

kasalahkoaa sanoi:
Hei.

Twingoa olen ajatellut seuraavaksi autoksi. Olen lukenut paljon huonoa tuosta ajonvakautuksesta ja tiedustelisinkin, että onko sitä poiskytkettävissä mitenkään?

ABS-johto tai sulake irti niin ei ole ESP käytössä, aiheuttaa toki vikakoodin, muuten ei saa uudesta Rellusta ESP:tä pois päältä.

Ylös Bottom