Tervehdys,
Paluu Renault-maailmaan juuri, historiassa parikin oikein mieluisaa Twingoa... Ostin juuri eilen erittäin siistin RX4:n, ajettu 200tkm, kardaani huoltokirjan mukaan vaihdettu 2015. Koeajon loppumetreillä kokeilin vauhdikkaampaa maantieajoa ja autossa tuntui hienoinen värinä ja korviin kumiseva "brummi", tuntuisi olevan enemmän auton perältä kuin edestä. Ratissa tämä ei tunnu. Kuinka huolissaan pitäisi olla? Jotenkin kun tuo joskus ilmeisen ongelmallinen kardaanijuttu on noin tuoreeltaan laitettu, uskalsin tämän ostaa... Onko vinkkejä tai ajatuksia kellään asiantuntijalla?
Paluu Renault-maailmaan juuri, historiassa parikin oikein mieluisaa Twingoa... Ostin juuri eilen erittäin siistin RX4:n, ajettu 200tkm, kardaani huoltokirjan mukaan vaihdettu 2015. Koeajon loppumetreillä kokeilin vauhdikkaampaa maantieajoa ja autossa tuntui hienoinen värinä ja korviin kumiseva "brummi", tuntuisi olevan enemmän auton perältä kuin edestä. Ratissa tämä ei tunnu. Kuinka huolissaan pitäisi olla? Jotenkin kun tuo joskus ilmeisen ongelmallinen kardaanijuttu on noin tuoreeltaan laitettu, uskalsin tämän ostaa... Onko vinkkejä tai ajatuksia kellään asiantuntijalla?