Kuten otsikossa mainitaan meidän Meganesta, vm. 2005, "katosi" ohjaustehostin. Hivenen raskas ajella ...! Mittaritauluun ilmaantui ja ilmaantuu toistuvasti startin jälkeen virheilmoitus "Steering fault", STOP-valo ja varoitusvalo symboli "auton heitteleihtivä perä". Renault huollossa ei osattu sanoa mitään ja kerrottiin, ettei vastaavaa ole tullut aiemmin vastaan.
Onko jollakin esiintynyt vastaava ongelma? Saatiinko ohjaustehostin kuntoon? Ja jos saatiin, kysymys miten? Mikä ohjaustehostimessa tai ko. järjestelmän laitteissa voi olla rikki?
Onko jollakin esiintynyt vastaava ongelma? Saatiinko ohjaustehostin kuntoon? Ja jos saatiin, kysymys miten? Mikä ohjaustehostimessa tai ko. järjestelmän laitteissa voi olla rikki?
