Voiko ratin sätää kohdalleen ohjaustangon päästä, eli ratti ja airbag irti. Joku kertoi että Airbagin johto saattaisi
joutua väärään asentoon ja vaurioitua ääriasentoon kännettäessä(spiraali). Onko kukaan säätänyt rattia tolla tavalla?
Ei kehtaisi säädättää aurauskulmia pelkän "rattivirheen" takia.
Akunkengät ekana irti ja sit odottaa n. 15min, bagin räjähdysvaaran minimoimiseksi.
Kiitos
joutua väärään asentoon ja vaurioitua ääriasentoon kännettäessä(spiraali). Onko kukaan säätänyt rattia tolla tavalla?
Ei kehtaisi säädättää aurauskulmia pelkän "rattivirheen" takia.
Akunkengät ekana irti ja sit odottaa n. 15min, bagin räjähdysvaaran minimoimiseksi.
Kiitos