Radion koodi.

vinko

Jäsen
Vs: Radion koodi.

^
Sitäpä näyttää android, viime syksynä kävin itse hakemassa koodin auto ilveksestä,
ilmaseksi antoivat, tämä Hyvinkäällä.

tyylilyyli68

Nuorempi jäsen

Liitynpä minäkin tänne joukon jatkoksi kaipaamaan koodia mankkaani. Laitan liitteeksi kuvan mankan kyljestä. (Tältä palstalta löysin mankan irrotusohjeenkin :) ) josko joku voisi sen koodin minulle tulkita?

Liitteet

jesese

Nuorempi jäsen

Terve vaan. Koodille olis tarvetta täälläkin, anopin meganeen oli jobbari vaihtanut tarvikesoittimen ja appiukko sai nyt hankittua alkuperäisen soittimen relluun, mutta koodia ei tullut mukaan. Numerot olis W197 minkä perusteella koodi saattais löytyä.

mikkokan

Jäsen

Minä latasin google play kaupasta android puhelimeen ohjelman millä saa koodin selville. Aika helppoa.

teppoi

Nuorempi jäsen

Kiitoksia vastaukseta koodi on sama kuin auton mukana tullut, nyt oli ensimmäistä kertaa akku pois ja syötin koodin ilman ohjetta, en tiedä sotkinko koodisysteemin jotenkin kokeiluillani. Kokeilun jälkeen löysin radion ohjeen niinkin yllättävästä paikasta kuin hanskalokero ja siellä oli ohje että radion nappulalla 5 hyväksytään koodi nyt kun painaaa 5 koodi jää vilkkumaan ja mitään ei taphdu. Akku on ollut pois kokeilun jälkeen useamman viikon, onkohan siihen koodin enää mitään konstia?

a.e

Aktiivinen jäsen

teppoi sanoi:
Kiitoksia vastaukseta koodi on sama kuin auton mukana tullut, nyt oli ensimmäistä kertaa akku pois ja syötin koodin ilman ohjetta, en tiedä sotkinko koodisysteemin jotenkin kokeiluillani. Kokeilun jälkeen löysin radion ohjeen niinkin yllättävästä paikasta kuin hanskalokero ja siellä oli ohje että radion nappulalla 5 hyväksytään koodi nyt kun painaaa 5 koodi jää vilkkumaan ja mitään ei taphdu. Akku on ollut pois kokeilun jälkeen useamman viikon, onkohan siihen koodin enää mitään konstia?
Sitä 5 nappia pitää painaa niinkauan kunnes radio piippaa siten
hyväksyy koodin.

Ylös Bottom