Radion koodi.

MustatKädet

Nuorempi jäsen
Vs: Radion koodi.

Morjesta,

aikani koitin tuusata ominpäin tuon radion koodin kanssa, mutta en löytänyt sopivaa koodigeneraattoria. Voisiko joku ystävällismielinen henkilö tulkita radioni tarrasta minulle koodin, niin saa työmatkalla kuunnella muutakin kuin moottorin hurinaa :) Toivottavasti kuvasta saa riittävän selvää.

Liitteet

MustatKädet

Nuorempi jäsen

Radion ekakoodi oikein. Kiitos thatinen. Hyväksyminen Renault Megane 99:ssä tapahtui pitämällä ratissa olevan 'radionohjaimen' keskivipua vedettynä muutaman sekunnin. Iso kiitos koodista.

Radio tsek, uusi - ehjempi polttoaineletku suodattimelta ruiskulle tsek ! Tämä remppaprojektihan alkaa olemaan jo voiton puolella 8)

omppunen

Nuorempi jäsen

Mulla Renault Megane -00
Akku vaihdettu, radio kysyy koodia. Koodi on tallessa, mutta en tajua millä ihmeellä se pitää sinne näppäillä? 2 yritystä takana, nolliksi jää aina, en tiedä mistä saan numeron siihen. Apua?

.Tomppa.

Jäsen

yleensä noissa on pyöritettävä rulla siinä rattiohjauksen ohella josta tulee numeroita kun sitä pyörittää, kun numero on oikea niin rullaa painetaan kevyesti jolloin osoitin siirtyy seuraavaan numeroon ja taas rullaa pyörittämällä saadaan numero kohdalleen jne.. osassa tuo toimii voluuminapin kanssa samassa tai jopa kanavahaun painallus kerran tuo numeroita näkyviin..

nuo on suht yksin kertaisia kun ne tajuaa, itsekkin mietin vähän aikaa rellun orkkisradiota kun koodia kysyi..

onko alkup. radio kyseessä? kertoisitko lisää vaivasta?

omppunen

Nuorempi jäsen

Joo, alkuperäinen radio on.
Oon ronklannut kaikki nappulat läpi (volumet, kanavahaun..), mut mistään ei tule numeroita, koodin saan kyllä syötettyä, mutta nollilla..
Huomenna uuteen yritykseen..

dci

Aktiivinen jäsen

Siis numeroita ei ilmesty siitä rullasta (nimemomaan rulla kyseessä, kuten on mainittu), joka on ratintakana olevan radion ohjauskepin päässä.

keslog

Jäsen

Paina power näkyviin pitäis tulla neljä nollaa.Pyöritä ratin kaukosäätimen pyörästä haluttu numero ensinmäisen nollan tilalle .Painakaukosäätimen varressa alapuolella olevaa nappia ja siirry seuraavaan numeroon.Lopuksi pidä sitä nappia pohjassa niin kauan kun kuuluu piippaus.Jos koodi on väärä tulee näyttöön teksti code jolloin on odotettava minuutti ennen uutta yritystä aika tuplaantuu jokaisesta väärästä koodista.Toivotaan että onnistuu.

omppunen

Nuorempi jäsen

Noniin, pienel järjen käytöllä alko toimii. En siis tosiaa löytäny sitä rullaa sieltä aiemmin. Nyt pelittää, kiitoksia avusta!
:)

jvirtane

Nuorempi jäsen

auttakee, mulla grand scenic vm-05m akku vaihdettu ja mankka kysyy koodia, kirjainnumero yhdistelmä mankasta: J460.
Kiitos veri mats!

M

mkk72

Vieras

jvirtane sanoi:
auttakee, mulla grand scenic vm-05m akku vaihdettu ja mankka kysyy koodia, kirjainnumero yhdistelmä mankasta: J460.
Kiitos veri mats!
Marmoritiskiltä saa lapulle ihan ilmasiksi ton numeron. Tai ainakin sain ite Lahdessa Autosalvasta.

tonisil

Nuorempi jäsen

Terve,

Osaisko joku kertoa radion koodin kun en sitä itse saanut selville? Liitteenä kuva.

Liitteet

Pade75

Nuorempi jäsen

Moro,

tuli vaihdettua Meganeen akku ja nyt kysyy radio koodia ,jota ei ole minulla..
Saisiko täältä apua.

Liitteet

KeijoHietanen

Nuorempi jäsen

Löytyiskö apua, kuvaa ei ole mutta radion kyljestä löytyy seuraavat:

MODEL NO: 22DC279/62Z
TOW351
RN279F20273299
PROD NO: FD0202170273299
8200002607TW351
8200 002 607--C

Kiitos

KeijoHietanen

Nuorempi jäsen

Koodin sain, mutta nyt kun laitoin soittimen päälle, näytössä lukee vain CODE, joka ei muutu mihinkään. Edellisen kerran, n 2viikkoa sitten, kun kokeilin merkkiliikkeestä saatua koodia, soitin kysyi normaalisti koodia ja tarjosi 0000 näyttöön, tosin samalla ilmeni että radio ei ollut alkuperäinen. Rupeekohan homma toimimaan missään vaiheessa vai onko vaihdettava soitinta? Vai mistähän tämä voisi johtua?

a.e

Aktiivinen jäsen

KeijoHietanen sanoi:
Koodin sain, mutta nyt kun laitoin soittimen päälle, näytössä lukee vain CODE, joka ei muutu mihinkään. Edellisen kerran, n 2viikkoa sitten, kun kokeilin merkkiliikkeestä saatua koodia, soitin kysyi normaalisti koodia ja tarjosi 0000 näyttöön, tosin samalla ilmeni että radio ei ollut alkuperäinen. Rupeekohan homma toimimaan missään vaiheessa vai onko vaihdettava soitinta? Vai mistähän tämä voisi johtua?
Pistät radioon virran ja odottelet reilut puolituntia niin sitten pitäisi näyttöön nollat
ilmaantua.
Odottelu aika riippuu montako kertaa väärää koodia olet yrittänyt syöttää.

Ylös Bottom