Ostinpa pojalle R19 1,4 GTS vm 91. Jarrunestesäiliö oli vajaa ja tutkin vähän syytä. Palat ja kengät pitää vaihtaa, samoin takajarrusylinterit, joista kuskin puoleinen jumittaa. Mutta Motonet tarjoaa kahta vaihtoehtoa Bendix tai Lucas-Girling. Kärry on rekisteröity 5/91 joten 23-4533/23-4534 lienevät oikeat (Kengät 22-3184) Bendix. Koetin etsiä rummuista (180 mm) valmistajan leimaa, mutta en sitä löytänyt. Mites noi tunnistaa, ei viitsisi moneen kertaan rampata osia hakemassa, tietenkin voi ottaa mallin mukaan. Etupään tunnistanee mittaamalla palojen koot, näyttivät olevan erilaiset Bendixillä ja Girlingillä. Onko pääsylinterillä vuototaipumusta kabiinin puolelle. Mitään selvää vuotojälkeä en löytänyt mistään, kulunut kenkä paljasti tuon jumituksen.