Peruutuskameran (kiinan tarvike) asennus Captureen

muntsa

olli
Moi!
Minulla on oheisen sivun mukainen peruutuskamera https://www.aliexpress.com/store/pr...M-Monitor-Compatible/2342304_32878584974.html
Kävin sitä ensin näyttämässä paikallisesa Renault huollossa Autotalo Pelttarissa ja totesivat, että kyllä sen pitäisi pelittää. Sovittiin asennushinta ja kaikki oli hyvin. Mutta eivät saaneet kameran kuvaa näytölle! Onneksi pyysin, että testaavat ennen piuhojen asennusta. Asia jäi kuitenkin vaivaamaan ja testasin kameran toiminnan parissa televisiossa suoralla RCA liitännällä Ja hyvin pelasi. Nyt en vaan jaksa uskoa, että nuo Kiinan pojat suoltataisivat markkinoille (kun eivät varmaan tee ihan muutamia kappaleita) toimimattomia 24-pin johtoja joka tuuossa on mukana, kun renun näytössä ei ole suoraa RCA liitäntää. Minun ajatukseni on, että tuolle näytölle pitää tehdä jonkunlainen boottaus niin saadaan videosignaali toimimaan??? Pelttari ei asiasta lämmennyt ja nosti "kädet pystyyn", joten kamera on edelleen paketissa ja itse en oikei uskalla koskea tuohon auton näyttöön. vaikka senkin avauksesta löytyy hienoa videomateriaalia.. Eli pitäisikö tuo 24-pin johto testata jollain tavalla vai onko vika kuitenkin PELTTARIN kokemuksessa??? Myönsivät itsekin, että ovat asentaaneet pari alkuperäistä peruutuskameraa. ( epäilen sitäkin) Isoista rahoista tässä ei ole kysymys, mutta harmittaa, kun itse saan kameran toimimaan muissa näytöissä. OLisiko jollain antaa parempaa tietoa
t. Olli (olli.munter@pp.inet.fi)

Ylös Bottom