Kai sitä tarvii sit vaan itsekin sijoittaa vähän enemmän rahaa ja ostaa kunnon polttimot...Morris L sanoi:Mulla pitkissä ja lyhyissä Xtreme vision +130%, hyvät ovat.
Morbus sanoi:Kai sitä tarvii sit vaan itsekin sijoittaa vähän enemmän rahaa ja ostaa kunnon polttimot...Morris L sanoi:Mulla pitkissä ja lyhyissä Xtreme vision +130%, hyvät ovat.
Twingo sanoi:Ei taida tulla mieleen miksi noita ei saa käyttää liikenteessä.
Twingo sanoi:Itselläni on ollut pahoja paikkoja kun pimeässä sateessa pienemmällä tiellä tulee jengiä vastaan erittäin kirkkailla (lähi)valoilla, tiedä sitten onko olleet laillisia vai ei.
Mukavia tosiaan nuo ylös sojottavat valot ja kun pitkienkään väläyttely ei tuota tulosta ( emmekö me kaikki välitä vai emmekö ymmärrä ).Laguna00 sanoi:Mä itse olen kans törmännyt useammin ns. katulaillisiin 55W hehkulankoihin jotka on asennettu väärin paikalleen. Kantavat kyljeltään ja lanka on väärässä kohtaa suhteessa umpion heijastinta. Nämä ne vasta sokaisee jotta paukkuu. Sama raskaalla kuormalla ajavat tyypit joilla ei ole tietoakaan ohjauspyörän vieressä olevasta tason säädöstä. Ajovalojen tasonsäädöstä. Muutaman kerran on tullut kyllä selkeesti 100W kuski vastaan. Tai näin uskoisin kun tosiaan on loistanu kuin pitkillä ajais.
Paha71 sanoi:Morbus sanoi:Kai sitä tarvii sit vaan itsekin sijoittaa vähän enemmän rahaa ja ostaa kunnon polttimot...Morris L sanoi:Mulla pitkissä ja lyhyissä Xtreme vision +130%, hyvät ovat.
Täällä sekä lähi- että kaukovaloissa Osram Off-road 65W H7:t; kyllä näkee, ja kustannukset yhteensä 4 x 6,90€ + postikulut 5,90€ = 33,50€:
![]()
Ihan sama mitkä polttimot niissä sumareissa, näyttävät saman muutaman kymmen metriä anyway. On testattu asia.maanma sanoi:Kumpi on parempi sumareissa himmeämmät vai kirkkaammat? Nyt on vasta eka auto jossa sumarit.
raju sanoi:Itse olen näissä Lagunoissa, joissa pitkät valot erikseen surutta käyttänyt pitkissä valoissa 100W polttimoita 8)
raju sanoi:Lyhyissä valoissa eri kirkkaammista polttimoista ole mitään hyötyä kun kantomatka/valokuvio tulee umpiosta, kirkaammat lyhyet valot vain valaisevat lähialueen liian kirkkaaksi ja seurauksena näkee kauas vieläkin huonommin.
Eipä väliä polttimoilla kun käytännön ajossa sumareita ei koskaan käytetä (paitsi jotkut syksyisin pimeillä vastaantulijoiden kiusaksi).maanma sanoi:Kumpi on parempi sumareissa himmeämmät vai kirkkaammat? Nyt on vasta eka auto jossa sumarit.