My RNLT -sovellus

markkul

Jäsen
Viestejä
494
Avaan keskustelun tälle uudelle My RNLT -sovellukselle, joka on uuden Meganen esittelyssä mainittu:


Renault myös esitteli kehittyviä My RNLT -älypuhelinpalveluita, jotka saadaan Suomeen ensi vuoden alussa.

Jossain fb-ketjussa mainittiin, että uusi sovellus toimii alussa vain uusien mallien (vain Megane?) kanssa, myöhemmin muidenkin kanssa.
 
Ylös Bottom