Avaan keskustelun tälle uudelle My RNLT -sovellukselle, joka on uuden Meganen esittelyssä mainittu:
moottori.fi
Jossain fb-ketjussa mainittiin, että uusi sovellus toimii alussa vain uusien mallien (vain Megane?) kanssa, myöhemmin muidenkin kanssa.
Uudistuva Renault Megane kätkee paremman akun muotoilulla
Renaultin sähköautomallistossa on tultu periaatteessa täysi ympyrä, sillä uusien retromallien jälkeen on aika kääntää katse jo Meganen päivityspakettiin.
Renault myös esitteli kehittyviä My RNLT -älypuhelinpalveluita, jotka saadaan Suomeen ensi vuoden alussa.
Jossain fb-ketjussa mainittiin, että uusi sovellus toimii alussa vain uusien mallien (vain Megane?) kanssa, myöhemmin muidenkin kanssa.