Mikä moottori kasiin?

Porinpoika

Kesä kamu
Vs: Mikä moottori kasiin?

femmoja kun aikoinaan turbotettiin -90 luvun alussa niin me ei saatu eroja kun itse tehtiin imusarjat ja jos jonkinlaisia paineistettuja kaasareita niihin tungettiin, oli ne kivoja kun pääsi turbo ie viiuja tiputtelemaan radalla...

jukkak

Nuorempi jäsen

Tervehdys kaikille kasin rakentelijoille!
Mulla on tekeillä kasiin Rellu 5gtt kone. Kone on jo täysin valmis vauhtipyörä tehtynä ja 5-vaihteinen laatikko.Toukokuulla ajattelin hakea auton talvisäilytyksestä ja istuttaa tekniikan kiinni. Katsastuskonttorilla kävin ennen seisontaan viemistä ja ei mitään ongelmia muutoksessa.
Kyseessähän on auto joka oli kesäpäivillä Gordiinin tekniikalla ja auton väri oli valkoinen. Kävin muuten autolla penkissä Gordiinin koneella ja tehoja oli takapyöriltä 85kw ja max kierrokset 8450 ja tästä on faktaa Gordiinin sivuilla kuvien kera. Katsastuskonttorilla halusivat muutokseen penkitystodituksen joka ei ole ongelma kun rekisteriotteessa on jo tehona 85kw. Näillä mennään taas kesäpäiville joten nähdään siellä.

jyri.h

Jäsen

Terve Jukka!
Missä sivulla tuo dynoliuska on nähtävissä? Kiinnostaisi verrata oman alpinen 85kW käyrästöön. Minkä kokoisella alakerralla sun G on?

t.Jyri

jukkak

Nuorempi jäsen

Anteeksi että en ole vastannut! penkitystulokset on gordinijaoksen sivuilla ja jos ei sieltä löydy niin Tapio Piittarilla on paperit.
Moottorihan oli 1255 kuutioinen ihan täysin vakio lukuunottamatta itse tehtyä nokkaa "mallia pohjanmaa"
Tämä moottori on myyty eteenpäin pohjois pohjanmaalle.

Ylös Bottom