Vaimo soitteli ihmeissään työpaikkansa parkkikselta. Oli käynnistänyt vm. -99 Megane Classicin (1.4 16V), löysännyt käsijarrun ja huomannut, että jarrupoljin on kivikova ja auto vierii alamäkeen. Käsijarrulla oli ymmärtänyt auton onneksi pysäyttää ennen ojaa. Soitteli hädiissään mitä tehdä, käskin käynnistää auton uudellen ja ihme ja kumma, jarrut pelasivat kuulemma taas aivan normaalisti.
Mitä ihmettä? Eihän tuommoisen tappovekottimen kanssa uskalla liikenteeseen mennä, jos jarrut toimii miten sattuu. Vaimon kertoman mukaan poljin oli siis ollut aivan kivikova, eikä liikkunut milliäkään. Kokemuksia muilla tällaisesta? Meneekö taas (piiiiitkä huokaus) tyyppiviaksi leluluokan alustan osien ja sytytyspuolien kanssa?
Mitä ihmettä? Eihän tuommoisen tappovekottimen kanssa uskalla liikenteeseen mennä, jos jarrut toimii miten sattuu. Vaimon kertoman mukaan poljin oli siis ollut aivan kivikova, eikä liikkunut milliäkään. Kokemuksia muilla tällaisesta? Meneekö taas (piiiiitkä huokaus) tyyppiviaksi leluluokan alustan osien ja sytytyspuolien kanssa?